Wat dragen wij vandaag C 💯

19 likes

12 likes

Dikke jetsert :trophy::heart_eyes:

1 like

Succes met je sollicitatie, wel je JLC niet verstoppen onder het mouwtje he, dan komt het zeker goed :four_leaf_clover: :+1:

Mooie Longines Gerben :+1:, zelf zou ik er een mooi leer bandje om doen maar dat is persoonlijke smaak. ik ben niet zo van de nato bandjes maar dat wist je al toch :wink:

Vette Sub, top horloge :+1:. Wel jammer dat het ook regent in de auto, maar ja je kunt niet alles hebben he :wink:

Mooi die HydroConquest en mooie kleur, leger groen :+1:. Tja en dan je foto :ok_hand:.

Klinkt misschien gek, maar ik vind een TT mooier dan volgoud, kwestie van smaak natuurlijk :wink: zeker een mooie DD Tudor in TT :+1:

Felicitatie aan je vrouw :+1:, daar hoort een cadeau bij, misschien een horloge :wink:

4 likes

23 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinst

1 like

Haha of ik spreek met consumptie: anyway, hij kan er tegen dat is t goede nieuws :sweat_drops::watch:

1 like

20 likes

Avondwissel :grinning:

23 likes

De jongste loot aan de Seiko stam…:smile:

27 likes

Simplicity is the key :wink:

… en voor de 45+'ers onder ons, ook goed afleesbaar zonder leesbril :nerd_face:

42 likes

37 likes

De Oris Aquis NYH weer eens om :heart_eyes:

34 likes

Beter laat dan nooit. Vandaag een dagje gestuurd en geen tijd gehad om eerder te posten

13 likes

Groot gelijk Eddie, geef de weergoden maar op hun donder :wink:

Gefeliciteerd Robert met je Baltic, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:. En als je een beetje met een schuin oog kijkt, heeft hij wel wat weg van mijn Formex :wink:

Daar vraag jezelf om Dan, sommige haaien hebben hele scherpe tandjes :wink:. Maar wel een vette Squale :+1:

Eet smakelijk Richard en laat je Junghans maar lekker shinnen aan tafel :+1:

Fijne vakantie Alex, even er lekker van genieten :+1:

Gefeliciteerd met je TH, lekkere duiker. Wens je veel duik/draagplezier :+1: :ok_hand:

Sexy hoor, maak je wel de blits mee met deze dame. Zou het eerder eem Mrs. Jones noemen :wink:

:star_struck: :rofl:

En natuurlijk wens ik iedereen een fijne avond :+1:

5 likes

17 likes

18 likes

Blijft fraai Jan, heel fraai :+1:.

2 likes

19 likes

Pasoaatje jus? :tropical_drink::sweat_smile: