Wat dragen wij vandaag C 💯

13 likes

image
Ik snap de vergelijking. :wink::+1: Jouw Formex is ook zeker een fraai horloge Ferry.:watch::ok_hand:

1 like

21 likes

Nieuw binnen, mooier in het echt dan op foto.

21 likes

Gefeliciteerd met je Presage, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:
En je hebt gelijk, foto’s willen je nog wel eens foppen door de lichtinval, daarom moet je een horloge ook echt om de pols zien :+1:

1 like

19 likes

De Benthos H1

17 likes

25 likes

Valt zeker wat voor te zeggen! Volgoud voelt toch stiekem altijd een beetje protserig of ordinair, mijn vriendin vindt mijn gouden Rolex zelfs helemaal niks :rofl: Maar ik vind het af en toe toch wel echt gaaf om om de pols te hebben, gewoon een indrukwekkend en bijzonder aanzicht. Maar de Tudor draagt toch wat makkelijker :wink:

1 like

Een late wissel, ook de laatste

21 likes

15 likes

Proberen mooi weer af te dwingen :sweat_smile:

25 likes

Home sweet home :smile::+1:t2:

21 likes

Heel herkenbaar, mijn vrouw vindt de sub TT en de Seadweller weer helemaal niets. De YM TT kan er nog net mee door :rofl:. Zelf heeft ze ook aardige horloges en wat vindt ze het mooist en lekkerst zitten, een WilliamL horloge met een silliconen band. Wat een horloge kost/waard is boeit haar dus voor geen meter. Ik wilde voor haar een Rollie kopen, nou echt niet dus gewoon onopvallende horloges en de prijs maakt niet uit :grin:. Scheelt mij weer een paar knaken, dus kan ik af en toe een leuk horloge kopen :rofl:

2 likes

Bedankt!

1 like

25 likes

Snel en mooi:

27 likes

:wave:

27 likes

Deze Timex Pan Am. :sunglasses::airplane:

Fijne nacht gewenst.:clinking_glasses::four_leaf_clover:

27 likes

Goedemorgen allemaal,