Klaar voor straks …
Zoals gisteren al aangekondigd met de Master 1000 Abalone, de foto’s die ik in de VS maakte met de smartphone camera bevielen me niet en al mijn aankopen aldaar, wil ik over doen in mijn eigen tuin, want achtergrond en betere camera. Dit zijn de nieuwe foto’s van de Deep Blue Deep Star 1000, het getalletje 1000 slaat bij dit horloge op meters en niet op feet, zoals bij de Master 1000 Oh en ik draag dit horloge dus ook vandaag uiteraard, ik ontdekte na het maken van de foto’s dat de bezel niet precies in het midden stond, maar wie is volmaakt, ikke i.i.g. niet.
Oh ja, dit is # 33 van 5000 exemplaren.
Voelt praktisch als een NA!
Prachtige jubilee bracelet in nagenoeg NOS staat overgenomen van @Ronald . Enorm blij mee, ff genieten vandaag
Fijne dag HF!
Bij deze diepblauwe stel ik me altijd een dikke Festina duiker met ingebouwd kompas voor - maanden voor de etalage staan kwijlen, niet gekocht en daar nu al zo’n 25 jaar spijt van

Toen ik dit horloge op mijn pols zag was ik verkocht , altijd gevaarlijk bakkie doen bij van Baal in Nijmegen
Mijn NA ,
Beetje veel van het goede maar liep hier voorbij en was wel heel toepasselijk .
Dat is een stuk gescheurd tapijt ,was het maar een dode rat dan had ik teminste wat te eten
Hé was jij dat? Ik liep net langs Van Baal, even in de etalage gekeken. Toen zag ik een getatoeëerde kerel naar buiten komen en buiten bij de deur heel blij naar zijn kleurrijke Breitling kijken! Haha wat grappig. Leuke zomeraanwinst man!
Kans is groot … thnx , daar gaat m’n stukje privacy