Slaap lekker. Bijna een nieuwe dag.
Dank je wel.
Nee. Normale versie
Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel X
405
/
405
fdpg1963Trustlevel-3
Ik heb een Borealis isofrane style ooit op het HF gekocht, niet onaardig maar die kan toch niet tippen aan de Hirsch qua zachtheid.
1
4
BroederBillTrustlevel-3
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu!
€87,11 | Horloge Joodse Hebreeuws Cijfers Dial Mechanische Mannen Waterdichte Aleph-Bet Horloge Automatische Sub Branded Vostok Amphibia Uurwerk
Uhr Jüdische Hebräisch Ziffern Zifferblatt Mechanische Männer Wasserdichte…
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
Hoe verzinnen ze het?
Crazy
fdpg1963Trustlevel-3
Niet erg consequent als je de datum en duikring niet in het Hebreeuws doet.
1
BroederBillTrustlevel-3
Excuses gek, gestoord
fdpg1963Trustlevel-3
Een Japans uurwerk in een Vostok vind ik meer “shocking” dan een wijzerplaat met Hebreeuwse cijfers.
1
Zojuist binnen gekomen
8
Mooie klassieker onder de scuba’s!
Veel plezier er van.
2
Ik haal er met regelmaat nuttige dingen vandaan voor een andere hobby. Dat zijn dan semi-wegwerp producten als kwasten en doeken. Vele malen goedkoper, en net zo goed als andere omgelabelde producten die ik bij reguliere adressen in NL kan kopen.
1
Je schildert? Leuk, mijn vrouw ook.
Zij bezuinigd nooit op kwasten en doeken. Je ziet het echt en het werkt zoveel fijner als je kwaliteit koopt. Voor lomp werk, aan mijn spoorbaan scenery, mijn andere hobby, koop ik ook wel action kwasten. Hangt er inderdaad van af wat je wil maken.
1
StefaanVdVTrustlevel-3
6
En dan 3BAR waterdicht!
BroederBillTrustlevel-3
Is inderdaad een contradictie. Amfibia en dan spatwaterdicht.
BroederBillTrustlevel-3
Op zich kun je voor simpele kinder freubel dingen daar prima terecht. En je kunt bewust voor een chinese horloge kiezen.
Maar dit vond ik zelfs voor aliexpress brutaal
Tof. Staat goed op dat bandje.
De Seagull 1963, vind ik wel een heel fraaie heruitgave van het chinese luchtmacht horloge. Met een mooi uurwerk ook!
1
[
Horloge van de vrijdag
Deze heb ik zelf in bezit, is een raketa!
En dit vond ik ter referentie. Bij mij zit de datum op de 6 uur.
Goedemorgen met deze ‘geupgrade’ Tandorio (andere handset, brons opgefrist, standaard band eraf gegooid)
MB /8
Niet zo bescheiden hé…prachtig !