Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel X

:wink:

Excuses gek, gestoord

Een Japans uurwerk in een Vostok vind ik meer “shocking” dan een wijzerplaat met Hebreeuwse cijfers.

1 like

Zojuist binnen gekomen

15 likes

De oer Scuba Dude! Toffe aanwinst! Veel plezier ermee.

2 likes

“Automatische Sub Branded Vostok Amphibia Uurwerk”
ik wist niet hoe ik dit lezen moest. Dacht dat de chinezen er (licentie) mechanische vostoks in gezet hadden.
Dan nog heb ik niet veel met alie express. En soort gelijken.
Goedkope consumptie artikelen en veel, of vergis ik me?

Maar jij zorgt wel voor bijzondere rariteiten in dit topic Bill! Ook wel eens leuk. :grin:

2 likes

Mooie klassieker onder de scuba’s!
Veel plezier er van.

2 likes

Ik haal er met regelmaat nuttige dingen vandaan voor een andere hobby. Dat zijn dan semi-wegwerp producten als kwasten en doeken. Vele malen goedkoper, en net zo goed als andere omgelabelde producten die ik bij reguliere adressen in NL kan kopen.

1 like

Je schildert? Leuk, mijn vrouw ook.
Zij bezuinigd nooit op kwasten en doeken. Je ziet het echt en het werkt zoveel fijner als je kwaliteit koopt. Voor lomp werk, aan mijn spoorbaan scenery, mijn andere hobby, koop ik ook wel action kwasten. Hangt er inderdaad van af wat je wil maken.

7 likes

ezgif-1-25e43a63d0

12 likes

En dan 3BAR waterdicht!

Is inderdaad een contradictie. Amfibia en dan spatwaterdicht.
:grin:

1 like

Op zich kun je voor simpele kinder freubel dingen daar prima terecht. En je kunt bewust voor een chinese horloge kiezen.

Maar dit vond ik zelfs voor aliexpress brutaal

Tof. Staat goed op dat bandje.

De Seagull 1963, vind ik wel een heel fraaie heruitgave van het chinese luchtmacht horloge. Met een mooi uurwerk ook!

1 like

Horloge van de vrijdag

Deze heb ik zelf in bezit, is een raketa!

En dit vond ik ter referentie. Bij mij zit de datum op de 6 uur.

https://meshok.net/en/item/316936592_часы_Ракета_2614Н_СССР_Казак_Запорожье_Украина_Запоріжжя_Ukraine_Zaporozhian_Kozak_N695_90

14 likes

Iedereen weer een hele fijne Vostok vrijdag gewenst.

Lijkt me wel ja.

13 likes

Fijne Vostok vrijdag! :sunny::sunny::sunny:

18 likes

De Poljot tonneau met deze zomerse dagen. :sunny:

12 likes

Fijne Vostok vrijdag.

12 likes