Avondwissel
Wat is die mooi deze Citizen, rustige en mooi blauw/groene plaat en ook in Japan kunnen ze horloge mooi afwerken ![]()
Nee joh, helemaal niet fout. Wel als alles goud had geweest, dan was het fout. Maar joh, lekker boeien toch ![]()
Op één na, de uitzondering die de regel bevestigt, hebben al mijn horloges een datum.
En die ene is er alleen maar gekomen door blinde liefde. ![]()
Zo ken ik je weer, Tissot om de pols
. Zit er aan te denken om misschien ook weer een Tissot te kopen, maar dan stroomt mijn box over. Ligt die alleen tussen mijn andere gebakjes, maar dan wel een radio controlled of GPS. Heb jij nog wat ideeën voor mij? ![]()
Leuk modelletje ook!
Kan echt niet hoor, die schoenen bij zo’n mooie DD
. Misschien schoenen lenen van H. de Jong ![]()
Gefeliciteerd met je Irisimo, wens je veel draagplezier
![]()
En ook jij gefeliciteerd met je Baltic @Lenny , veel draagplezier
![]()
Chuck Taylors kunnen altijd en overal
Ik ken deze Bulova niet, maar mooie vorm heeft die kast. Heb je die nieuw, zo ja, gefeliciteerd en wens ik je veel draagplezier
. Zo niet, ook dan veel draagplezier ![]()
Even passen de Gentleman crosshair. Net binnen uit de US of A. Morgen eerst die 2 leren lapjes eraf, vreselijk! Dat daar liefhebbers voor zijn…
Ja, afwerken zijn ze wel echt goed in. En de kwaliteit van de Japanse uurwerken zijn ook top.
Al met al is dit echt een tof horloge. Draag heb ook best veel.
Ziet er goed uit, maar hoelang blijft het zo? ![]()
Mijn N.A.
Solar
Multiband 6
Saffier glas
Twijfelde tussen deze en de titanium versie.
Titanium versie heeft een positief digitaal display, maar krasgevoeliger.
Deze heeft helaas als minpuntje een negatief display dat minder goed leesbaar is, maar staal, dus minder krasgevoelig.
Vandaar voor deze uitvoering gegaan.
Wel voor het stoplicht gemaakt hoop ik
, leuke vintage ![]()
Nee joh, 1 dagje maar. Maar dan wel deze zomerse om de pols dan ![]()
Geen probleem joh, niet discussie waardig. Maar je had wel een horloge om de pols erbij kunnen plaatsen ![]()
Geen idee van het merk, ouwe knar he. Loop nog op bordeelsluipers ![]()