Wat dragen wij vandaag CII

Avondwisseltje… :croatia::watch::clinking_glasses:

15 likes

Gefeliciteerd met je Casio, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Zelf zou ik voor de titanium gaan, kwestie van smaak :wink:

1 like

21 likes

Ik ben ook oud…59 , maar heb altijd een paar dagen in de kast hoor

https://www.converse.com/nl/shop/p/chuck-taylor-all-star-unisex/M9006MP.html

1 like

Vandaag nieuwe Artem binnen voor de blauwe GS

31 likes

Voor mij een jonkie dus :wink:, vroeger als kind noemde wij dit basketbal schoenen, werd ik soms mee gepest. Was totaal niet in de mode toen. Heb geen trauma hoor, sloeg ze gewoon op hun … :rofl:

1 like

Avondwissel

23 likes

36 likes

26 likes

Mooi deze sub, kon zelfs geen krasje vinden op de sluiting :+1:.
NIEUW??? Wel heel veel prijsverschillen op het net, sommigen denken dat het een bonk goud is. Zag echt gewoon 10 k prijsverschil :grin:

1 like

24 likes

Klopt, al is deze foto wel één van de meer vertekenende. :sweat_smile:

Los van dat dat het ook nog een keer 42mm ipv 39 is. :slight_smile:

Het scheelt uiteindelijk maar en kleine 2mm. Nog steeds wat dunner dan de gemiddelde GS die ik heb gehad.

Daarnaast een geïntegreerde band toont ook fors dikker, terwijl dat bij het dragen (vindt ik) niet zo is.

Maar inderdaad, de duiker was comfy. Maar uiteindelijk, toch een duiker. Geen idee hoe dat in het brein bij mij werkt. :grimacing:

2 likes

16 likes

Ha Ferry, thanks! Ja hij is vers van de pers. :ok_hand:t3: Klopt, ik weet ook niet waar dat allemaal vandaan komt. :eyes:

1 like

:+1: :pray:

1 like

18 likes

26 likes

Tissot heeft volgens mij geen radio controlled of GPS. Wat er het dichtst bij zit is de T-Touch connect en de iets kleinere connect sport.

Had je eigenlijk al een Seastar? Anders deze Wilson WNBA versie misschien leuk?

https://www.tissotwatches.com/nl-nl/t1208071705100.html

1 like

Ik was bezig met een brand en sluitronde, kon niet lang blijven staan in die ruimte :wink:

1 like

Heb je zulke lange sessies dat je briketten gebruikt?