Niet wegdoen, krijg je spijt van!!! En hoezo bespottelijke formaat, als die nu 34mm had geweest was ik het met je eens geweest . Gewoon lekker maatje en altijd goed afleesbaar, zelfs met mijn oogjes
Ha daar zijn ze weer, begon ze al te missen. Gisteren de gele en nu de blauwe, alle 3 even mooi
inderdaad… Fossil Group…
en… om eerlijk te zijn… een fijn bedrijf om zaken mee te doen… ooit in de vakantietijd eens gebeld… er was niemand aanwezig die engels of Duits sprak, dus werd me verzocht de dag erop terug te bellen… want dan zou er iemand zijn die wel engels of Duits sprak (ja… Ik heb wel Frans gehad op school… in 1983, maar één jaar… dat is helemaal weggezakt…
Toen ik daar wat uurwerken bestelde kwam ook de vraag… "moet er nog een Logo op de Rotor?.. " -wat kost dat?.. "niets… stuur maar een afbeelding op, dan laseren we het er even op… "
nou… dan heb je mij als klant…
Mooi deze Seiko, mooie plaat en leuk die rode pijl
Heb je zo’n mooie Meistersinger , maar op die bund vind ik het geen porum Tony (persoonlijke smaak he), snel wisselen naar een andere band
Heb ik zo’n leuk topic “themaweken horloges” met deze week het thema “vakantiefoto met je horloge” zie ik er hier heelwat voorbij komen. Kom op, lekker mijn thema deze week vullen met vakantiefoto’s . Je bent net zo bescheiden als ik, maar 3 horloges mee op vakantie
Gefeliciteerd met je Pontiac, leuk horloge. Wens je veel draagplezier
Het is meer de Citizen : Abbiflap-ratio die een beetje uit het lood loopt.
Maar bemoedigende woorden, bedankt
gelukkig heb je nog wel even, toch?
Topper!
NA, vanmiddag binnen gekregen. Een graal horloge voor mij. Hier ben ik al 2 jaar naar op zoek!
Al vaak teleur gesteld, opgelicht, genegeerd maar dan nu eindelijk gelukt om er 1 te bemachtigen.
Niet helemaal in mint conditie, maar gelijk een nieuw glaasje besteld.
De Seiko Streamline Kinetic, met de blauwe wijzerplaat, SKA375:
Mooie klok welke is dit?