Wat dragen wij vandaag CII

Yes

2 likes

Gefeliciteerd met dit mysterieuze horloge, wens je natuurlijk veel draagplezier met deze :+1: :ok_hand:.
Ik doe een zware gok, is die 38mm, 14mm dik, geschroefde kroon en 20 ATM. Tis natuurlijk maar een gok he, want nooit eerder gezien dit mysterieuze horloge. Maar door die duidelijk foto doe ik die gok :wink:

1 like

11 likes

Juist, @Arie_Kabaalstra aka Jan dus. :wink: niet verklappen hier op het forum hoor, maar ik bezit 5 Fossil horloges: 2 automatics en 3 quartzjes maar liefst. :wink:

Ze ‘lopen’ als een tierelier en zijn nog nooit defect gegaan / geweest; en dát na 7 tot 12 jaar, waarin ze allemaal vallen, in die periode van aankoop. :sparkling_heart:

Dus ja, Fossil Group (uit Texas, USA) heeft jóu als professionele horlogemaker-klant; daarenboven ook mij als amateur horlogeliefhebber-klant. :smiley:

Datejust op nato, lekker, heel erg lekker :ok_hand:t2:

1 like

:sweat_smile:

1 like

Onderweg naar huis van een top vakantie, en dan… vanavond een NA!! Prima hè

11 likes

Gefeliciteerd met je Seiko, prima afsluiting van de vakantie. Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

12 likes

Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd… als ik vanavond thuis kom, ligt daar een NA te wachten tot hij geopend wordt… :slight_smile:

1 like

Wissel :sunny:

15 likes

Heb je toch lekker voorpret onderweg naar huis, files geen probleem, NA ligt te wachten dus denk alleen aan de NA :wink:

1 like

25 likes

Op een BoR nog flink te vertoeven met dit weer.

8 likes

Ach, zelf pak ik ook een loep als ik echt de datum wil weten. Gelukkig hoef ik die nooit bij te stellen; alleen na een batterijwissel, maar dat laat ik dan de juwelier doen :wink:.

2 likes

Leuk hé Jan, jij mag niets verklappen, maar ikzelf als ‘super-oen’ schrijf een “openbaar te lezen reactie” op jouw posting. :joy: :sweat_smile: :joy:

De kleinere Daydate maar eens om :v:t4:

Prettige avond

10 likes

Na een half jaar is deze Polaris-killer weer thuis, hij was een half jaartje bij een andere hf-er.
Dit horloge zat ooit gelijk met de Polaris in de collectie en ze zaten elkaar in de weg. Dat ondanks het prijsverschil ik eigenlijk deze Perrelet prefereerde deed me de Polaris verkopen. Zo als het soms gaat waren ze er opeens allebij niet meer, de Polaris zoek in de post en de Perrelet naar België.

Blij dat hij weer terug is.
En om de pols:

26 likes

12 likes

Het is inderdaad een bandenverslinder. Wel jammer van de 19mm aanzetmaat…

1 like