Nu zit in mij ineens te bedenken dat er ook iemand was voor 2 springbars voor zijn Patek. Dat moet jij dan geweest zijn @JohnvdT, nu weet ik gelijk hoe jij eruit ziet
Leuk!
Zodra je gewenste Rolex binnen is ff pb’en.
(Zal 2027 worden als de nieuwe fabriek open gaat…)
Nou ja! Was ik ja.
Het was of zo’n plastic BlancpainSwatch bij de buren òf twee pushpinnen…. Het zijn de pinnen geworden.
Ook nog luistervinkie gespeeld, idd dat zei de verkoper 2027 of 2028. Heb je zeker ook gehoord wat ik over vintage Rolexen zei, ik ga voor nieuw en geen dub boven list. Zal je ook wel gehoord hebben
Ja hoorde het. Kleine wereld zeg.
Jij had ook cappuccino toch?
Klopt, zag dat jij, wist ik veel wie je was ook een cappuccino nam
O ja, zag je dat ik het nieuwe boek van de Rolexen meekreeg. Altijd leuk om te lezen toch. Kreeg laatst ook nog van een lid een mooi boek van de Sinn horloges, was ik echt blij mee
Heel apart dit.
Echt een kleine wereld!
LOL!
Vandaag dragen we een
BM 0 CCCP uit 1966, hand opwinder met zwarte wijzerplaat met fel oplichtende wijzers en cijfers.
Vodolaz horloges zijn speciaal gemaakt en ontworpen in de fabriek van Zlatoust [vlakbij de Oeral] voor de Sovjet Navy.
Stalenkast afneembaar raster door middel van schroefbare glasrand met saffierglas en een speciale dop met schroefdraad als kroon-bescherming.
Vodolaz zijn de grootste Russische horloges met een diameter 58 x 75 mm. en een hoogte van 22 mm.
Wrist shot graag.
Het mag ook een ankle shot zijn
Goed zichtbaar horloge!