Avondwissel,
Fijne avond allemaal!!

Laatste dag vakantie is bijna voorbij, de 2 weken zijn weer voorbij gevlogen. Op de valreep nog even naar de Minions 4 film. Daar hoort natuurlijk popcorn bij.
Vandaag zoals ik al zei nog steeds de tsuki-Yomi om de pols.
Foto is van gisteren
Fijne avond iedereen
Edit: TL-1 leden die merken dat het topic themaweken horloges er niet meer is, deze is door de beheerder verplaatst naar het off-topic.
Waarom weet ik ook niet, maar helaas het was een leuk topic
Ik had een leuke foto in gedachten, maar laat het even voor nu!
Volgens mij zat er nog wat zonnebrandcrème op de lens Ferry
Deze Oris Aquis Clean Ocean is in 2019 uitgegeven in 2000 exemplaren Ltd. Edition. Ik kocht hem ook in 2019, vlak voor een prachtige cruise met de HAL samen met mevrouw BaytLif. Volgend jaar mag ie weer mee op cruise! Heerlijk horloge!
Fijne avond gewenst. Cheers!
Gaaf man! En je hebt de prachtige rubber band eraan; heel chique!
Het is eerder ‘verdragen’ vandaag
Haha ja! Voor de sportieve zomerse look en feel heerlijk.
Eigenlijk is het een ultieme banden swapper. Alleen het komt wel tegen de prijs van moeite oris maakt het ons niet makkelijk.
Leuk om er nog een tegen te komen !
Hahaha… je hebt gelijk. Oris is behoorlijk exclusief geworden inmiddels, met bijbehorende prijzen… Maar het is over het algemeen wel heel veel waar voor je geld. Mooie horloges en ook kwalitatief gewoon echt goed!
Mijn trouwring was een Oris, eind jaren '90, en die draag ik ook nog steeds en functioneert prima!
Heb ze niet in handen gehad, maar denk dat dit het grootste verschil is. Daardoor zal de kast van de Urban Traveler (YEMA2000 uurwerk) denk ik ook een stukje dikker zijn, de aanschafkosten weer wat minder ten opzichte van de Wristmaster.