Zat jij nou in groep 7 of 8, nou ja doe de meester of juf maar de groeten en laat ze je die mooie Citizen maar zien
Volgens mij had ik hem al eerder gezien, maar deze hoort nu ook echt in het topic themaweken horloges
Ah, nee hoor, @Gary1988, hoe kan ik me nu zĂł hebben vergist in de Colt vs. Avenger?
Mijn excuus, maar de rest van mijn posting staat vast hoor: met ĂĄfstand het mooiste Breitling Avenger horloge, dat ik ooit heb gezien, prĂĄchtig uitgevoerd.
Je redt jezelf prima in je school-Frans, hoor @Alexx28, Alex. 'k 'k Sta verbaasd over je âFranzösischKenntnisse.â
- wanneer je het verplicht op school hebt geleerd, blijft er stiekum toch méér in je hoofd hangen, dan je denkt, hoor.
Dan Pas Rolex, wĂĄt een mooie combinatie. Veel fun gewenst met deze prachtigebRolex, Dan, @pasd
bRolex = Rolex (getver, altijd weer die typeâo)
Haha, op de havo was dit inderdaad een must. Duits red ik me enkel nog wel wat beter in!
Al met al, twee cursussen bij Safran in Bayonne, Frankrijk gehad en met het frans wat ik kundig ben, kon ik mij aardig verstaanbaar maken.
Mooi hoor!
Een Brightz zie je niet vaak.
Gefeliciteerd met je Speedmaster, wens je veel draagplezier
Fijne vakantie Lex en doe de groeten aan je vrouw en je dochter . Nog het nieuwe thema gezien, had je echt los op kunnen gaan
Spinnaker Wreck, mooi horloge die ze geprobeerd hebben er verweerd uit te laten zien. Lumen hebben een soort van schimmel, bezel heeft krassen en de wijzerplaat lijkt roestig, ook de band ziet er verweerd uit, ik vind het een heerlijk horloge ligt goed om de pols en lekker van gewicht.
Mes amis horlogĂšres flamands / francophones, peĂ»t-ĂȘtre me peuvent aider un peu en ce cas: ici, câest la nĂ©cessitĂ© âquiâ ou bien âqueâ ?
- je seulement choisissais âquiâ sans penser si câest vrai ou non, hahhaha. Aidez-moi, mes amis du pays dâun âplus haut quâiciâ au Pays-Bas âŠ
Correction: au = aux, évidemment