Wat dragen wij vandaag CIIl

’ … decaankoop = de aankoop …'. :joy:

Baltic MR01 vandaag:

25 likes

Dus eigenlijk ben jij nu ff ‘Brother Rubber’ uit de film Convoy i.p.v. @BroederBill, Bill ? :smile: :wink:

1 like

Hij is voorlopig nog geen “goud waard”, maar wel super moeilijk te vinden.
Ik doe hem zeker niet weg, ik vind hem nl ook prachtig. :slightly_smiling_face:

1 like

23 likes

:smiley:

25 likes

:hugs: :+1: :smile: :sunglasses:

De BB58 nu een half jaar in bezit en dat blijf toch wel een heel fijn horloge. Hier in home office setting.

28 likes

1 der favorieten!

23 likes

Dit is nu voor mij ‘een échte Cartier’. :wink: Daar bedoel ik mee, dat een vintage Cartier voor mij de énige echte is. :smiley:

• de nieuwe Cartiers zijn óók mooi, maar ik vind een vintage Cartier een horloge dat je niet in bezit hebt, maar waarvan je de ‘custodian’ bent. :heart::hugs::purple_heart::+1::heart:
2 likes

@Goldrush, deze Cartier is om doorheen véle generaties gedragen en doorgegeven te worden. :hugs: :heart_eyes:

1 like

26 likes

30 likes

Heerlijk buiten aan het werk.

31 likes

Belangrijke gesprekken dag :smile:

34 likes

Bedankt! Het betreft een Tank Américaine ref. 1730 uit 1999. Ben er enorm blij mee en het is echt een underrated model wmb. :smile:

Absoluut! Het is de bedoeling dat mijn toekomstige kind(eren) en kleindkind(eren) er nog lang van kunnen genieten :blush:

1 like

Even beetje extra druk uit oefenen door er af en toe tegen in te gaan krijg je helemaal flink vuur werk :joy:

1 like

35 likes

Vandaag een rondje Oslo gedaan met de Speedy. Natuurlijk even bij o.a. de nieuwe Omega en Tudor boutiques binnengestapt.

29 likes

Geen idee wat spunky is! :smile: Laat ik gewoon zeggen ietwat meer bijzonder dan alledaags. Zoals het door jou genoemde merk, zet er een andere doorsnee naam op en je gelooft het ook. :smiling_face: