Wat dragen wij vandaag CIIl

Thanks! Ben er ook erg blij mee!

Het is de ‘Arne Sailcloth Effect Performance Watch Strap van Hirsch’ om precies te zijn. Kost zo’n € 100,- maar het is prima kwaliteit en is het geld daarom voor mij wel waard.

1 like

Ik weet niet of iedereen dit ervaart, maar het image format geeft verschillen in kleurbalans op HF. Browser maakt niet uit (Firefox, Brave, Chrome).
In mijn eigen plaatjesprogramma’s (IrfanView, ACDSee) zie ik geen verschil.

.gif:

.png:

Een fijne dag toegewenst!

22 likes

Goedemorgen HF vrienden, vanmorgen vroeg tegen heug en meug weer mijn kwark, yoghurt met zwarte bessen naar binnen gewerkt.
Moet van de diëtist, maar lekker, nee dus. Maar goed, nog steeds mijn YM om de pols of ik nog ga wisselen weet ik nog niet. Wellicht iets anders posten op het HF :wink:

Fijne zonnige dag iedereen :+1:

29 likes

26 likes

Goedemorgen HF :sunny:

50 likes

Heel mooi die wijzerplaat!

1 like

17 likes

Dank U :wink:

Doe ik ook vaak, maar met aardbeien, nootjes en Sucralose-vloeistof van AH :+1:. Prima eten.

1 like

Seiko Blueberry GMT in het zonnetje.

18 likes

18 likes

Vandaag mijn 1e aan horloge om, hier is alles mee begonnen.

21 likes

Een goed begin is het halve werk! :wink:

2 likes

On topic:

Fijne dag allen :+1:.

37 likes

Die onthou ik en dan daarna 1 banaan en een ei, moet aan mijn calorieën komen, minimaal 1800 om af te vallen. Pfff het schiet echt niet op :upside_down_face:

Opmerkelijk! Heb ik zelf nooit gemerkt maar ik gebruik dan ook altijd dezelfde camera met het zelfde beeldformaat.

1 like

Lekker man! Geniet er van :wink:

1 like

Ja joh en het eind is zoek, leuke Seiko :+1:. Maar had je al gehoord van het horloge afkick centrum, gaat je een hoop geld schelen :wink:. Ik denk dat ik mij ga aanmelden :+1:

2 likes

Die ene zijn er binnen zeer korte tijd 6 geworden, heb het nu onder controle :rofl:, ik heb ook nog last van het Lego virus :roll_eyes:

2 likes

18 likes