Wat dragen wij vandaag CIIl

Fijn zondag HF.

28 likes

Back to basics :innocent:

20 likes

Gefeliciteerd en dan is het pas echt leuk als ze er apetrots op is… :+1:
Heel leuk cadeau van je broertje…

2 likes

Best te doen zo :sunglasses:

26 likes

Als er ooit een apocolyps komt dan slinger ik de Rangeman snel om.
Alle andere horloges kunnen mij dan gestolen worden :grin:

14 likes

Vertrek naar het dinner met deze kanjer…

Prettige :sunny:dag

16 likes

39 likes

Nog even genieten van de laatste dag vakantie :sunny:

31 likes

22 likes

Goedemiddag HF vrienden, vandaag de Tsuki-Yomi om de pols maar wel met een reden.
Gisteravond laat zaten Assie en ik buiten, keken naar de maan maar zat een sluier wolk voor. Was die nu vol of niet. Ik zei dus tegen Assie morgenochtend doe ik een moonphase horloge om de pols, kan je het zien. Natuurlijk weet ik dat het op te zoeken is op het net, maar dat zei ik dus niet tegen Assie.
Vanmorgen lekker weer in het zonnetje gezeten met de Tsuki om de pols, bijna volle maan Assie zei ik. Maar weet je nu eigenlijk waarom dit soort horloges zich opladen in de zon, dat is heel bijzonder.
Ik zei dus dat de solar horloges vitamine D nodig hebben om op te laden, klinkt redelijk zegt Assie, zo werkt het bij ons ook. Wij hebben ook vitamine D nodig, maar waarom stoppen ze dat niet gelijk in het horloge dan. Dus ik zei, dan loopt die vast :rofl:
Toch maar even uitgelegd hoe het werkelijk werkt, zegt Assie ik geloof alles wat je zegt als het om horloges gaat. Ben ik nu een gemene hubby, nee toch :rofl:

Fijne zondag allemaal :+1:

30 likes

De laatste weken diverse camping-combi’s aan het proberen :see_no_evil:

39 likes

18 likes

32 likes

30 likes

Ajax kijken en een biertje.
Wat wil je nog meer…

23 likes

Een tweede biertje. :rofl:

1 like

:rofl:

Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het een foto van een eerdere reis in 2011 is. Onze oudste dochter was toen acht maanden, nu 13. We doen voor het grootste deel de reis ongekeerd over, met nieuw toegevoegde highlights en weggelaten letdowns. We waren gisteren weer op deze specifieke locatie in Yosemite. Dit zijn mijn Flickr-notes van toen:

Shot on the way from Yosemite Valley to Tuolumne Meadows. Cropped and tonemapped version based on 2 exposures of which I made 5 using Adobe Lightroom. Even though it’s definitely recognizable as being manual HDR, it still is a faithful recollection of the scene I shot.

Ik loop tegenwoordig rond met een Sony Alpha A7 iii met Tamron general purpose objectief. Voor postprocessing ON1 Photo RAW. Het weer was gisteren te mooi voor een goeie HDR en heb hoofdzakelijk details geschoten met mijn Sigma 100-400.

1 like

18 likes

Dat is niet gemeen toch, we kunnen ook niet alles weten :wink:

1 like