Wat dragen wij vandaag CIX

39 likes

Extra like voor de zeemeermin :face_with_monocle:

1 like

20 likes

Bedankt, ook namens haar Pierre :sunglasses:

1 like

Potverdorie. Wat is die schitterend :star_struck:

1 like

Blijft fantastisch dat ze alles in japan toch net weer anders doen. Ik denk oprecht dat je met dit horloge wel kan zeggen dat je nooit iemand tegenkomt met hetzelfde horloge. Is voor mij ook de eerste keer dat ik bevestiging van de links aan de binnenlant zie. Zou persoonlijk wel doodsbenouwd zijn perongeluk een ruitje in te tikken :face_with_hand_over_mouth:. Maar dat zal reuze meevallen in het echt lijkt mij. Nogmaals een prachtig horloge, en bedankt voor de extra kiekjes :grin:

2 likes

Ik had um gisteren al gegoogled.
Waarom zijn die mooie dingen meteen zo aan de prijs…

2 likes

Heb meestal het zelfde probleem. Mijn smaak is ook niet de goedkoopste… :confounded:

3 likes

De beater weer aan voor de zekerheid

14 likes

Is best wel lastig met horloges, of je moet hele kleine voetjes hebben :rofl:

1 like

De Navitimer JPN Ltd. was het vandaag :muscle:t2:

26 likes

Ik heb een collega met een GPR-B1000. Daar kan je anders gerust een volledig filiaal van Scapino in verstoppen zonder dat iemand het merkt.

1 like

Nog steeds blij mee :wink:

25 likes

Ja maar die verkopen daar alleen barbie schoentjes :rofl:, maar ik blijf het gek vinden. Een instapmodel bij een horloge, is dat prijsgerelateerd of minder afgewerkt?. Maar goed ieder mag zijn mening hebben van mij maar elk horloge ongeacht de prijs is voor mij geen instaphorloge. En geloof mij, ik heb er wel een paar liggen :wink:

Fijne avond

32 likes

Avondwissel

10 likes

Die heb ik gemist, maar gefeliciteerd met je Autavia. Wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Avondwissel

17 likes

Mooie foto. De Speedy blijft prachtig en tijdloos :heart_eyes:

2 likes

Wat hebben de mensen toch met Citizen? Denk dat ik er ook maar eens 1 ga kopen :grin:. O wacht kom de keienkop van mij tegen, ga ik toch ook ff wisselen. Te lui om een nieuwe foto te maken, dus gewoon uit archief :wink:

15 likes