Vanmorgen het zonnetje!!
Nu de NA:
Mooie NA
. Gefeliciteerd ![]()
Van harte, mooie klok ![]()
![]()
![]()
Speedy Tuesday! Vandaag met mijn Omega Speedmaster Mark 40 Triple Date Calendar Chronograph.
Lekkere kleurtjes, een rode chronowijzer, gele flight-tip voor de datum, nutteloze maar coole blauw-zwarte am/pm aanduiding, mat-grijze wijzerplaat, glanzende zwarte sub-dials met tin-can rings op 12 en 6 uur en een dag en maandaanduiding in de bovenste sub-dial.
En dan ook nog eens de combinatie van twee complicaties: een triple date calendar en een chronograaf.
Grappig, die uitgebreide opsomming van het dial design komt vrijwel 100% overeen met de redenen waarom ik de mijne ooit wegdeed (binnen hf trouwens). Heerlijk te dragen kast maar qua wijzerplaat info nogal overkilling voor oude oogjes. ![]()
Rondje Rotterdam in miezerig weer - nieuwe POST gevaarte komt in het oude centrum aardig dominant over ![]()
Gaat alles goed?
Ik ben alleen brandjes an het blussen. We splitten de regios, maar die kneuzen snappen er de ballen van…
Weg is weg
#IDGAF
Fles is al op
Zo een mooi horloge ![]()
prachtige wijzerplaat! ![]()
Uhm, deel 2 is top. Deel 1 heb ik weer eens gemist. Ik zal wat beter opletten tussen de bedrijven, lees het maken van de laatste zwarte band, door
. Kan niets beloven hoor Jasper, ben ook nog druk met het zoeken naar financiële onafhankelijkheid zoals je weet ![]()