Vanmorgen het zonnetje!!
Nu de NA:
Mooie NA . Gefeliciteerd
Van harte, mooie klok
Speedy Tuesday! Vandaag met mijn Omega Speedmaster Mark 40 Triple Date Calendar Chronograph.
Lekkere kleurtjes, een rode chronowijzer, gele flight-tip voor de datum, nutteloze maar coole blauw-zwarte am/pm aanduiding, mat-grijze wijzerplaat, glanzende zwarte sub-dials met tin-can rings op 12 en 6 uur en een dag en maandaanduiding in de bovenste sub-dial.
En dan ook nog eens de combinatie van twee complicaties: een triple date calendar en een chronograaf.
Grappig, die uitgebreide opsomming van het dial design komt vrijwel 100% overeen met de redenen waarom ik de mijne ooit wegdeed (binnen hf trouwens). Heerlijk te dragen kast maar qua wijzerplaat info nogal overkilling voor oude oogjes.
Rondje Rotterdam in miezerig weer - nieuwe POST gevaarte komt in het oude centrum aardig dominant over
Gaat alles goed?
Ik ben alleen brandjes an het blussen. We splitten de regios, maar die kneuzen snappen er de ballen van…
Weg is weg
#IDGAF
Fles is al op
Zo een mooi horloge
prachtige wijzerplaat!
Uhm, deel 2 is top. Deel 1 heb ik weer eens gemist. Ik zal wat beter opletten tussen de bedrijven, lees het maken van de laatste zwarte band, door . Kan niets beloven hoor Jasper, ben ook nog druk met het zoeken naar financiële onafhankelijkheid zoals je weet