Wat dragen wij vandaag CV

Vanmorgen het zonnetje!!

Nu de NA:

35 likes

Mooie NA :heart_eyes:. Gefeliciteerd :+1:

1 like

Van harte, mooie klok :blush::+1::+1:

1 like

23 likes

Wissel nr 2. Dit keer het bandje

Kijk je mee Bernd? @vintage4all

18 likes

Speedy Tuesday! Vandaag met mijn Omega Speedmaster Mark 40 Triple Date Calendar Chronograph.

Lekkere kleurtjes, een rode chronowijzer, gele flight-tip voor de datum, nutteloze maar coole blauw-zwarte am/pm aanduiding, mat-grijze wijzerplaat, glanzende zwarte sub-dials met tin-can rings op 12 en 6 uur en een dag en maandaanduiding in de bovenste sub-dial.

En dan ook nog eens de combinatie van twee complicaties: een triple date calendar en een chronograaf.

25 likes

Grappig, die uitgebreide opsomming van het dial design komt vrijwel 100% overeen met de redenen waarom ik de mijne ooit wegdeed (binnen hf trouwens). Heerlijk te dragen kast maar qua wijzerplaat info nogal overkilling voor oude oogjes. :nerd_face:

1 like

14 likes

Rondje Rotterdam in miezerig weer - nieuwe POST gevaarte komt in het oude centrum aardig dominant over :face_with_monocle:

18 likes

Wat een KKKKKkKK maandsluiting

21 likes

Gaat alles goed?

2 likes

Goedenavond HF vrienden, vandaag maar weer eens de Rikka om de pols.

Fijne avond iedereen :+1:

23 likes

32 likes

Ik ben alleen brandjes an het blussen. We splitten de regios, maar die kneuzen snappen er de ballen van…
Weg is weg
#IDGAF
Fles is al op

2 likes

Zo een mooi horloge :white_check_mark:

2 likes

8 likes

29 likes

19 likes

prachtige wijzerplaat! :ok_hand:

2 likes

Uhm, deel 2 is top. Deel 1 heb ik weer eens gemist. Ik zal wat beter opletten tussen de bedrijven, lees het maken van de laatste zwarte band, door :wink:. Kan niets beloven hoor Jasper, ben ook nog druk met het zoeken naar financiële onafhankelijkheid zoals je weet :rofl:

2 likes