Wat dragen wij vandaag CV

Gefeliciteerd! Hoe bevalt ie?
Ik had me als eerste Panerai meer een Radiomir bij je voorgesteld.

2 likes

De mooiste!!

1 like

Breitling Colt :heart_eyes:

23 likes

Dank je. Ik heb hem net vanmiddag ontvangen, dus kan er nog weinig over zeggen.
Ik vind de looks van het horloge geweldig, maar dat heb ik bij meerdere Panerai en toch zijn dat geen horloges voor mij, beetje zoals met die Tudor P01 :roll_eyes: , op papier/scherm prachtig, maar niet om mijn pols.

Hij draagt op zich wel fijn ondanks zijn grootte en dikte. Op papier is hij met 40mm kleiner dan hij in werkelijk overkomt. Ik ben blij dat het een 40-er is, want groter was zeker een no-go geweest.

Deze kwam in een ruil toevallig op mijn pad en sprak me juist door de 40mm en de tempus-service wel aan. Ik was nog niet op de hoogte van verschil Radiomer en Luminor. Heeft die Radiomer DAB+ ?

2 likes

Deel 1 zat hij nog op de rubber band, nu dus op een 1971-original

Alles kalm, helemaal geen haast, ik wil je geenszins afleiden van je zoektocht :rofl:

1 like

Maandag was voor het eerst (in mijn geval) tijd om de jas aan te doen tijdens het werk. De jassen die wij dragen tijdens het werk hebben elastiek in de mouw, mijn duiker is te dik voor onder dat elastiek en de mouw voor het horloge drukt het te ver door op mijn hand. Daarom nu deze Casio, lekker licht en een stuk slanker dan de duiker.

En hier mijn avondwissel

11 likes

11 likes

Leuk deze Seiko Age of Discovery, jammer dat ze niet meer gemaakt worden. Leuke chronograaf toch :+1:

1 like

Ik voel een klik, waarom? hij is niet rond en ook niet vierkant en toch een leuke kast. :+1:

1 like

Op de bank kerstfilm kijken.

13 likes

Gefeliciteerd met je IWC, mooi horloge. Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Ik zou de lume wel eens willen zien van deze Timex, leuk horloge :+1:

1 like

Je gaat mij toch niet vertellen dat we bijna buren zijn? Die Scuba staat je leuk, zou niet mijn smaak zijn maar dat is boeien toch :wink:

1 like

Wil je er over praten, ben 1 en al oor hoor voor mijn vrienden :smile:

Gefeliciteerd, gaaf horloge!

1 like

Eens :+1:

Prachtige IWC! Veel plezier ermee.

1 like

Hij is mooi Jasper, als je er nog eens eentje bij wilt, je weet mij te vinden :wink:. Enne gefeliciteerd en natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

In prachtige staat. :heart_eyes: :ok_hand:

1 like

Nou je zou eens kunnen informeren naar een Panerai Blu Mare Luminor LE, dat is ook een mooie hoor :wink:

1 like