Wat dragen wij vandaag CVII

30 likes

Lekker hoor, en wij maar kou lijden. :crazy_face:

Veel vakantie plezier gewenst. :+1:

2 likes

34 likes

13 likes

De flipper.

26 likes

merci! ja, het is een prachtig horloge deze Speedmaster, in het echt nog meer dan op een foto.

ik zag jouw voornemen om af te bouwen naar een collectie van 2 en onderweg fondsen op te bouwen voor een Speedmaster, een goed voornemen. volhouden zou ik zeggen, het is de moeite! ga je trouwens richting vintage Speedmaster Pro of voor de nieuwe in hesalite of saffier? of is dat nog deel van het onderzoek?

zelf heb ik de laatste maanden ook een stuk of zes horloges verkocht op weg naar deze Speedmaster, de collectie “ingedikt” zoals iemand hier onlangs zei. binnenkort meer verhaal in een NA-topic

1 like

Het lekkerste ijs van Zuid-Holland :ice_cream::ok_hand:t2:
Zit ook in Nootdorp, voor mij op loopafstand :yum:

1 like

Thanks, ik ben wel op zakenreis, maar vanmiddag paar uurtjes aan de poolside is goed te doen :wink:

1 like

25 likes

Heerlijk golf :golf: weertje :sun_with_face: met de Broad Arrow

30 likes

Fijne avond gewenst :hugs:

35 likes

34 likes

Goedemiddag HF vrienden het wordt een saaie week, ik bereid altijd alles voor als ik op vakantie ga.
Dus alles is al ingepakt, dus wordt het de komende dagen alleen de Oris aquis 400 wat de klok slaat :smiley:

Fijne avond iedereen :+1:

26 likes

Moet daar geen kamelen bandje om John, heb je verdorrie een hele kameel over laten komen. Weet je wel hoeveel bandjes daar uit kan maken :wink:

1 like

Altijd beter dan wanneer je neus er half af ligt toch :wink:

1 like

En was de danse macabre nu echt zo mooi/leuk, ben wel benieuwd kan ik eens met die kleine Assie :wink: daar ook eens heen. Ben nog nooit in de efteling geweest?

Ik blijf deze IWC een topper vinden :+1:, misschien eens een keertje blauw bandje proberen en kijken hoe dat staat :smiley:

1 like

22 likes

Mooi vacantie watch .
Mistereus in de dark. :+1:

2 likes

Dank je, ben niet zo van blauwe bandjes :grimacing:

1 like