Wat dragen wij vandaag CVII

Gefeliciteerd met je Prospex, leuk met al die kleuren. Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Ik ga nog eens gaan passen. Maar momenteel voel ik het meest voor de zwarte 3861 met safier. Twijfel vooral tussen hesalite en safier. Ik wil het binnenwerk zien denk ik, maar hesalite is dan weer historisch correct. Moeilijk moeilijk. Ik heb nog een half jaar om me te bezinnen. Hij staat je goed in ieder geval. Geniet ervan!
.

2 likes

Spiralwinder my friend.

De witte ring van de saffier is gewoon jammer.

3 likes

Geen regen of zit je niet in dat deel van Spanje :ceuta_and_melilla:?

Gefeliciteerd met deze mooie Speedy, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Lekker man, fijne vakantie :sunny:. Nog heel even en ik kom je acherna :wink:

1 like

He Jesus, zal je broer wel de groeten doen als ik op vakantie ben :wink:

1 like

10 likes

Tot twee keer toe tijdelijk dicht en wachtrijen van 2+ uur.

1 like

Nou, best een Relax momentje. :smiley: :+1:

17 likes

:grimacing: echt balen dus, die heb je dus overgeslagen?

Avondwissel qua trui en dus ook horloge.

31 likes

die witte ring valt wel mee hoor. ik ben de saffier en de hesalite 3861 een paar keer side by side gaan passen en dat valt echt niet op. wie zoekt die vindt de witte ring wel maar je moet echt goed zoeken :slight_smile:

in dagelijks gebruik valt het niet op en het gebruiksgemak van saffier én het zicht op het prachtige uurwerk maakten het voor mij een gemakkelijke keuze. maar to each their own uiteraard.

1 like

De blauwe GS

26 likes

Ik ben vanmorgen op bezoek geweest bij klant in Valencia, die fabriek staat op hoger gelegen gedeelte en is dus gespaard. Maar om de stad uit te komen richting de kust ben ik langs de ravages gereden die de overstromingen hebben aangericht, wordt je stil van… honderden autos op en over elkaar heen, grote bedrijfspanden helemaal de glasgevels eruitgeslagen en alles ondergelopen. Een heel groot drama… De meeste doden zijn overigens gevallen in kleine dorpjes en nauwe straten.

27 likes

:point_down:t2:

Ik zou het wel weten Vincenzo. Plexi is sexy en Polywatch is je vriend.

14 likes

Dat snap ik, maar dan heb je een solid caseback. Ik kijk toch zo af en toe eens graag tegen een leuk uurwerk aan.

Langs de andere kant, het blijft een toolwatch, en die horen solid casebacks te hebben. :sweat_smile:

3 likes

30 likes

gewoon dit:

Sapphire Exhibition Caseback for the 3861 Omega Speedmaster | Spiralwinder Watches

2 likes