Tip, zijn je likes op en je ziet een mooi of leuk horloge geef je gewoon een
Top Eddie en ik werd om 12.30 uit mijn nest getrapt, na een nachtje doorhalen. Assie is een beest
Gefeliciteerd met je Poljot, mooi afgewerkt. Wens je natuurlijk veel draagplezier
Tja dat wordt wel eens een keertje tijd vindt u ook niet mijnheer Singer
Van harte met je nieuwe horloge.
Vindt het altijd wel jammer dat er in sommige een gat zit.
Tja, een tourbillon is één van de ingewikkelste complicaties in een horloge.
Dat laten zelfs de grootste merken, die kosten wel een ton +, zien
De tourbillon is trouwens uitgevonden door Breguet in 1795.
Tis dat ik beter weet Bertus anders zou je denken die Polex rechts is wel heel goed nagemaakt
Beide gewoon toppers, zowel de 16610 als de 124060
Euh, ff ter duiding dit is wat anders dan een ‘open heart’. Kan ik ook prima hebben trouwens maar dat is idd een kijkgat op de techniek.
Google op tourbillon en dan op videos.
Mooie kleur wp heeft deze El Primero , zal dat de nieuwe kleur zijn van 2025?. Btw, begin toch de 3 glashütes te missen met de mooie kleuren in de donkere dagen
Kan nie he, je moet goed voor al je kindjes zorgen. Benieuwd waar jij mee gaat komen in het nieuwe thema, geen idee of je zoiets hebt . Wat, dat zie je vanavond wel
Maar dan wel voor de zakhorloges ivm de balans, eigenlijk voor de huidige polshorloges overbodig maar idd ingewikkelde complicatie
Ik ben haar google, weet je toch . Maar de techniek boeit Assie voor geen meter, kraakt ook mijn open heart horloges zonder tourbillon af
Iedereen aan de kwarts dus maar
of kijk op je gsm
Toentertijd waren er idd nog geen polshorloges
Yep, inmiddels klopt die 62 wel en daarnaast is er maar 1 beest in huize Ferry, ook wel kleptomaan genoemd. Ik ben heel lief, vraag maar aan Assie
Ik denk, ik roep haar er even bij.
De meeste dames van 62 waarderen het wel dat ze een beest genoemd worden.
Denk ik dan, de mijne is nog niet zover…