154 gram heerlijk staal met een in de praktijk heerlijke wijzerplaat. Die wp heeft onverwacht mooie details, maar is bijv vormgevingstechnisch gezien een total mess bij 2/3e gangreserve als het 13 over half 10 en 46 seconden is. Gek genoeg is dat niet storend. Functionaliteit en onverwoestbaarheid straalt de klok uit. Leesbaarheid is never een probleem Het gevoel dat je met deze kloeke gast naar de Noord Canada kan is aanwezig. Het besef dat je iets om de pols hebt dat no non sense is en beresterk overheerst.
Niet klein dus, niet licht, robuust en met mooie plek in deTudor historie…
Tsja…heeeeerlijk.
Oh ja, mooie langschijnende blauwe lumen.
Ik heb er ook nog de leren band bij.
Stayer, max fun, stijlvol, supermerk, goed gevoel, beetje quirky…mijn klok
Haha, kwam ik deze ineens tegen in de box. Wist niet eens dat ik er een NA van had gemaakt. Vandaag om de pols en op de een of andere manier doet ie mij aan een ander horloge denken, ook zo mooi afgewerkt, mooi uitgelijnd en loopt op de TG ± 3 p.d.
Even kijken hoeveel ik er voor betaald heb, zal wel niet weinig zijn
Gefeliciteerd met je Bulova, mooi horloge waar je nog jaren mee vooruit kan , wens je natuurlijk veel draagplezier. En Jaco, je staat er niet alleen voor hoor, mijn eega zegt precies hetzelfde, samen staan we sterk tov het andere geslacht
Jammer genoeg niet, je weet wat een scheiding kost en ik heb nog wat NA’s aan te maken, waaronder 1 met ook zo’n mooie wp. Gisteren ook nog eens Assie haar horlogebox geconfisqueerd en een Ali box voor terug gegeven, was ze niet blij mee