Wat dragen wij vandaag CVIII

De Junghans Mega DCF is terug na twee maand werkloosheid wegens batterijtje plat. :star_struck:

Wat een mooi horloge is dit toch…

29 likes

31 likes

Vandaag weer de tag heuer vintage om de pols …
Deze heeft net weer een ervaring opgeleverd door van de pols te,springen,
Even een uitleg hieromtrent
Ik ben schipper van beroep en nou wil het dat ik deze klok omhad halverwege oktober aan boord
Op het moment dat ik een touw wilde leggen om de bolder hoorde ik ,ping, en direct plons…SHIT,mn klok in de vaart…
Na een aantal pogingen met een magneet en een schepnet in de eerste dagen op de bodem ,zo,n 5 meter diepte ,geen succes
Nou gebeurt het wel op de rederij dat er soms gedoken moet worden door vuil uit de schroef te halen
Na een paar weken kwam er een duiker langs om troep uit de schroef van een schip te halen ,en die wilde voor mij ook wel even op de plek zoeken waar de tag mij een paar weken daarvoor verliet …
Na een seconde of 20 kwam hij boven water met de het horloge …wauw blij dat ik was natuurlijk :muscle:
Ook meteen de waterdicht test doorstaan,de tag liep nog prachtig op tijd…:smile:
Dank aan Mike die hem terugbezorgde bij mij🙏

Nieuwe pin geplaatst en weer lekker om de pols

46 likes

14 likes

9 likes

Mooi Jaco, geniet ervan :+1:

1 like

Haha wat een verhaal. Top dat je hem weer hebt!

1 like

Wow, klinkt goed. Dank voor de toelichting

1 like

16 likes

Wat een mooi verhaal!
Maakt deze fraaie ouwe Tag Heuer nog bijzonderder … :star_struck:

1 like

27 likes

Nato binnen :grin:

27 likes

Geswitcht naar mijn birthday watch. Normaal lekker fris op mesh, maar ook mooi met een bruin leren bandje vind ik.

16 likes

Gefeliciteerd! Leer all the way!

Foto was eerder vandaag genomen.

4 likes

is een held :+1:
Misschien geholpen door de lume van je horloge en zijn lamp :thinking:
Veel plezier er (weer) mee :four_leaf_clover:

1 like

Gek hè, vind gewoon een leuk ding :+1:t2::sweat_smile:

12 likes

20 likes

19 likes