Helaas ik heb er geen ,viel me direct op …een
bijzonder smaakvol vormgegeven horloge
Verdient een oprecht antwoord.
Zolang ik er niet een exact evenbeeld van gezien heb niet.
En nee, daar ga ik niet actief naar op zoek.
En als ik die tegenkom, ook in 43mm, zal ik de eerste zijn die toegeeft dat een van de 2 een kopie van de ander is.
Ik zal dan ook niet uit gaan zoeken welke er het eerste was, maar ook niet blind aannemen dat dat de duurste is.
En met exact bedoel ik ook exact.
Deze bijvoorbeeld zou dan een hommage aan een rolex zijn, weet ik veel aan welke.
Maar als je ze naast elkaar ziet ziet zelfs een blind paard dat van deze de uurmarkers een stuk kleiner zijn.
Maakt het horloge in mijn ogen ook nog eens een stuk mooier.
En nee, als het andersom geweest zou zijn zou ik ook niet voor de rolex gekozen hebben.
Een zo’n kreng is wel genoeg.
Zeg nooit nooit he , met kerst zijn er weer leuke kortingen denk ik . In ieder geval ben ik heel blij van de kwaliteit die ze brengen .
Haha
Middag Jan, het scheelde gisteren mar heel weinig of ik had een bod gedaan op een Squale. Tis dat Assie zei, je mag je belofte niet breken, dus maar snel weggeklikt
Weet je het zeker???
Ga ik toch eens kijken op het internet of er nog plaatjes staan Maar nog steeds mooie Edox
Weet je wat, ik doe eens lekker met je mee met een Formex . Zo vaak zie je ze niet voorbij komen. Eerst nog ff wat likes uitdelen
Leuk die Militado en zeker voor die prijs, wat voor defensie om uit te delen aan de militairen
Veel draagplezier wens ik je
Kan ik mij voorstellen , maar wat wordt het met de kerst?
Je weet dat je Assie nu heel veel pijn doet he Eddie
Ben benieuwd
Big Brother is watching you.
Hold your Horses until next year.
Volhouden maar Ferry. Gelukkig is er iemand die je helpt!
Nee hoor, ik bedoel één Rolex.
Ik denk dat ik jou nou heel veel pijn doe.
Militado = Baltany, maar dan voor de helft van de prijs.
Gaaf! Fijne avond ook!