Wat dragen wij vandaag CVIII

Met de NA :smiling_face: :black_heart:

25 likes

1958

25 likes

De Tudor Hydronaut.

14 likes

doet wel pijn hoor, nog een hele maand wachten :cry:. Hoop wel dat die Squale van @Kleine_gup_in_grote_oceaan in januari er nog op staat met wat upjes down :wink:

2 likes

Hoezo, zou willen dat ik er het geld voor had, een echte Rolex man dan hoor je er echt bij. Maar heb wel nog een mooie Invicta om de vibe van Rolex te voelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die ligt al even klaar in de slaapkamer. Niet meer in de externe kluis dus , ai, ai, hopelijk geen inbrekers in de komende weken … :grimacing:

28 likes

26 likes

23 likes

Geen slapende honden wakker maken. :rofl:

2 likes

Nu heb je nog geen antwoord gegeven op de vraag of je die datejust Invicta een zogenaamde hommage vindt. :wink:

1 like

Die van mij liggen bijna allemaal te slapen in de kluisjes, maar 1 Rolex moet ik altijd in huis hebben. Denk dat ik met de kerst de SD om de pols doe, geen goud, genoeg glitters dan hier in huis :wink:

1 like

Ik vond zijn antwoord wel duidelijk, een hommage verwijst naar een echt merk wat niet betekent dat het precies 1:1 hoeft te zijn. Dus dat kreng van Eddie is een hommage aan de Rolex 116613LB met niet exact 1:1 :wink:

1 like

Jawel hoor. Kijk maar even 4 postjes boven de jouwe. Ongeveer 1831. Daar staat toevallig de Rolex versie.
Vergelijk die met mijn Invicta. Lees wat ik schrijf over exact en je hebt je antwoord.
Als je er niet uitkomt, bekijk de grootte van de lumedots, dan snap je wel wat ik bedoel.
Verfijnde elegantie tegenover lompe pingpongballen.
Jammer, dat ik de Invicta in gebruik heb als tuinhorloge.
Daar zou de Rolex eigenlijk veel geschikter voor zijn.

1 like

Ik heb geen haast hoor, Fer! Vandaar ook de slome ups. :crazy_face:

1 like

Hier wordt @Assie62 nou heel ongelukkig van.
Leg maar vast een dekentje op de bank voor vannacht.

2 likes

Gelukkige maar, als het dan wel een paar slome down ups zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Prachtige fieldwatch :star_struck:

1 like

Geen avondwissel vandaag

20 likes

Avondwissel

14 likes

Trouwens, de vraag ging over deze Invicta.

Als dat een datejust is,is het waarschijnlijk de enige op de hele wereld zonder datum.
Dus dan kan het al nooit een hommage zijn.
Om dan de gevleugende woorden maar weer eens te gebruiken die ik vandaag al meer gelezen heb.
"Wel opletten hé "

4 likes