Wat dragen wij vandaag CXI

23 likes

Fijn weekend HF.

28 likes

Met de Worldtimer op de bank en Miles & Quincy uit de speakers… :trumpet: :ok_hand:

25 likes

Nog steeds blij met de PRX en lekker op leer :smile:

Wel balen @daffie dat die worldtimer net niet in het thema past, anders had ik er ook nog 1 extra kunnen plaatsen :wink:

Fijn weekend allen :+1:

19 likes

De PRX blijft een heerlijk model. :ok_hand:

2 likes

Mooie Dunhill, vooral die wp is top :+1:

2 likes

25 likes

Avondwissel

25 likes

Tis niet de bedoeling John dat je het glas eraf haalt en aan de zwarte lak gaat likken, benieuwd naar de smaak van deze mooie Sinn :+1:
Toevallig een hele discussie gelezen op watchUseek, zeg ik nu nog niets over. Want morgen nieuw thema he :grin:, wat de nodige discussies kan geven :smile:

1 like

Zei ik ook al tegen Frank :wink:

1 like

31 likes

Gefeliciteerd met deze leuke Citizen, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

21 likes

Ja hehe, logisch toch. Tis toevallig wel een echte Flik flak :ok_hand:, o ja zie daarboven ook iets van een Nomos :+1:

2 likes

Lekker apart weer Cihan die Farasute, zie ik voor het eerst hier langskomen :+1:

2 likes

Ochtend en middag de NA

Nu zometeen lekker avondje uit eten, dan mag de Junghans mee😋

22 likes

12 likes

Daar zijn ze speciaal voor gemaakt, niet bij nadenken om op tijd te zetten. Grab and go dus :+1:

1 like

Mooie Astron Wil en scherp op de foto :+1:, ben er zelf ook met eentje bezig, iets ander modelletje maar dat zie je tzt wel :wink:

1 like

35 likes