Wat dragen wij vandaag CXI

Maar weer eens uit de doos gehaald na 3 maanden.

32 likes

Avondwissel naar deze JDM Citizen, die ik vanochtend al om wilde doen maar die toen volledig dood bleek te zijn. Verkeerde tijd, verkeerde datum, geen enkel teken van leven.

Maar gelukkig begon de zon te schijnen en zodra hij die in de gaten kreeg begon 'ie al met 2 sec. intervallen te tikken. Paar uurtjes later was hij weer volledig bij de tijd, mede dankzij DCF77 die hij inmiddels ook in de smiezen had gekregen.
Mooi spul maken die Japanners toch eigenlijk…

13 likes

Die vijfjes zijn altijd leuk, maar ben jij nou een kabouter?. Zie je altijd in het bos, nou ja op 1 keertje na dan :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je G-Shock, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:
Enne eet smakelijk, als je jezelf niet kietelt, een ander doet het niet :smile:

2 likes

21 likes

11 likes

29 likes

30 likes

Fraaie bullhead :stuck_out_tongue:

Waarom in een betonnen doos zitten als het lekker weer is en je buiten kan zijn? :partying_face:

2 likes

39 likes

21 likes

Rondje Rotterdam vanmiddag :sun_with_face:

15 likes

26 likes

Ach natuurlijk, vergeten… :smiling_face:

Maar wat is het nu voor een horloge? :man_shrugging:

1 like

Net opgehaald!

18 likes

Poh!!! Prachtig. :heart_eyes:

Hoe zit dat met die lume? Is dat origineel of is een relumer met een tube lekker aan de gang gegaan?

21 likes

De Astron Nexter-serie moest ik ook aan wennen. Maar ben er erg tevreden mee. Heel benieuwd waar jij mee gaat komen!

Ik denk authentiek oud. Ik weet waar het horloge vandaan komt en het is jaren voor de forums in Tongeren op de markt gekocht. Jaren in een kist gelegen.

Als het knutselen was geweest, waren de wijzers wel in de matching kleur is mijn aanname.

Verder heeft het geen FG nummers dus niet issued. Maar als het wel van de luchtmacht is geweest (en de deksel is gewisseld voor het gejat werd) werd het volgens mij ieder jaar voor onderhoud gestuurd. Inclusief relumen.

1 like