Wat dragen wij vandaag CXIV

26 likes

Ik had het al een tijdje geleden gezegd, op die Squale Atmos moet een nieuwe bezel. Weet dat @Fate_Amenable_To_Change nog zei, zou ik mij niet druk om maken. Deed ik dus wel, maar ons gewaardeerd lid van Q-watches @royke74 zei “Ferry, ik maak hem helemaal in orde”. Kreeg dus een volledige service, nieuwe bezel en een nieuwe kroon (was nodig) en heb de band vervangen met die mooie Squale meshband.
Mijn dank is groot Roy :+1:

toch geen gezicht op 2 uur :grimacing:

Nieuw terug met wat ik bovenstaand al schreef, zie hoe mooi ie nu weer is :smile: en natuurlijk met de nieuwe meshband :smile:

35 likes

16 likes

Zomer banger

44 likes

12 likes

Siebe, echt, je hebt hem te koop staan voor veel te weinig euros!
Werkelijk, en ik kan het weten want intussen genoeg Junghansen gehad om te weten wat voor kwaliteit je hiermee in huis haalt.
Ik zou hem uit de blauwe hoek halen en zelf blijven gebruiken. Of aanbieden in een ruildeal oid.

2 likes

Middag wissel naar deze leuke Casiotron 50th anniversary!

9 likes

Wissel met de Minase van vanochtend

20 likes

18 likes

De collectie moet juist een beetje inkrimpen.:joy:
Dus voorlopig mag de Junghans in het blauw blijven staan.
Maar tussendoor ga ik hem wel gewoon lekker dragen. :sunglasses:

2 likes

Mooie Seiko Premier Bill, is toch wel ff wat anders dan een Rus :+1:

Hapje eten zometeen.

36 likes

Tuinhuisverbouwing deel 56 :

15 likes

Zekers, die Premier had ik niet verwacht bij Bill :smile:. Maar is het bij jou een vroege pasen :grin:

1 like

15 likes

Gefeliciteerd met je Pagani en een stuk goedkoper dan een BB58 :wink:. Wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Gelukkig maar Wim, moet er toch niet aan denken dat ze spullen meenemen, naast je horloges om. Zo zie je maar, een goed alarm kan je een hoop ellende besparen. :four_leaf_clover:

1 like

24 likes

19 likes

31 likes