Wat dragen wij vandaag CXIX

Dank je. Nee een - wel wat duurdere - band van ome Ali met vouwsluiting.

1 like

@berre Wat een mooi en gebalanceerd uitgevoerd horloge, lekker fustig ogend, een verademing. :blush::+1::smiley:

1 like

fustig = rustig, uiteraard … :sweat_smile::wink::+1: @berre.

Heel mooi Chris deze GS, zal je de Rikka ook wel waarderen hoop ik :smiley:

27 likes

16 likes

Blijf je daar wonen Dan met je CWC om de pols :wink:, gaat je Explorer niet leuk vinden :stuck_out_tongue_winking_eye:

En loopt nog als een tierelier :+1:

Wees blij, ze lezen alles mee wat je post. Benne een ervaringsdeskundige he :wink:

Maar smaak heeft je vrouw wel met deze zomerse OP en ach daar zit je dan met je Cartier naast haar :stuck_out_tongue_winking_eye:.
En daar gebruik ik die van mij ook voor, betaal ik ze voor hoor. Prive chauffeur :smiley:

Ga ik toch eens met die knullen van ons praten, echt leuk man :+1:

Dat laatste durf ik niet over mijzelf te zeggen haha, laat ik aan anderen over :+1:

4 likes

Hele leuke combi zo en dat zeg ik niet gauw over een natoband :+1:. Enne Doxa is nooit verkeerd he :ok_hand:

1 like

15 likes

17 likes

Helaas niet, twee weken Italië zitten er bijna op.
Morgenochtend gaan we richting Nederland rijden, nog wel ergens een overnachting pakken misschien wel 2 en dan rustig aan naar huis.
Weer de Explorer om de pols voor de komende week als ik in de nachtdienst zit.
In september nog een week Spanje maar dan zonder kids en kleinkinderen :wink:
Mijn zoon gaat nog een week verlengen op een camping hier niet ver vandaan die heeft teveel overuren staan.

3 likes

Die nachtdiensten zijn echt niet alles, altijd weer omschakelen naar de dag en avond daarna. :upside_down_face:.
Ik heb je nog niet waargenomen in mijn off topic GTG Hagenezen en anderen???26 okt.

2 likes

17 likes

Fijn weekend! :beers:

31 likes

Steeldive SD1983

8 likes

De zon in de schaduw.

19 likes

Zit niet heel erg veel op mijn telefoon hier :face_with_peeking_eye:
Kijk af en toe naar wat berichten.

1 like

17 likes

27 likes

Voor wat het is valt het niet tegen, echt alleen voor de kleur gekocht.

1 like

Avondwissel. Op Ali band

7 likes