Wat dragen wij vandaag CXIX

Mijn eerste mechanische liefde (zoals voor zovelen); de legendarische Seiko SKX007. Helaas de bezel ooit tijdens een duik eraf getikt en heb ik deze vervangen voor iets anders. Maar verder nog origineel en na 20 jaar ook nog steeds een horloge waar ik gewoon een glimlach van op m’n gezicht krijg als deze de pols om gaat. Gelukkig recent een OEM bezel en insert gevonden voor een normale prijs, die zijn onderweg uit Japan gelukkig, om dit “polsmaatje” dat al vele avonturen heeft meegemaakt met me, weer in ere te herstellen.

20 likes

Weer de hele week lekker van genoten!
Nu wel eentje van mij @fdpg1963 :smile:

15 likes

29 likes

Mooie GS deze :+1:

Rotary zie je niet vaak hier. Mooi horloge! En mooi gefotografeerd :blush:

2 likes

Een icoon deze SKX007J :+1:, zonde van je bezel maar je hebt hem gebruikt waar die voor bedoelt is :wink:

1 like

Idd, wel jammer want is best wel mooi, misschien meer voor vrouwen dan voor mannen?
Dank u, heb mijn best gedaan :smile:

3 likes

Een oude Tag Heuer een beetje een upgrade gegeven met een lederen sportbandje. Lekker met dit weer toch?

18 likes

21 likes

28 likes

16 likes

Lunchtime in Brazil :brazil:. Goed weekend alvast HF!

31 likes

Eerste (en vermoedelijk laatste) wissel

30 likes

26 likes

Dragen is een groot woord. Maar samen met mijn dochter van 4 gemaakt en heel de dag de tijd in de gaten gehouden. Mega trots. Liep nog vrij goed ook :crazy_face: op zonne-energie vermoed ik :rofl:

27 likes

32 likes

21 likes

35 likes

20 likes

33 likes