Wat dragen wij vandaag CXIX

22 likes

30 likes

14 likes

27 likes

Ik draag bijna niks anders meer de laatste weken. Geen speedy, geen Seamasters, begint een beetje eentonig te worden zo :sweat_smile:

23 likes

Vandaag wisseltje van de Citizen Tsuki-Yomi naar de Citizen Brycen, lang geleden dat die om de pols heeft gezeten :smiley:

Fijne dag iedereen :+1:

32 likes

Weer terug op de boot van Oslo naar Kiel.
Motoren veilig in het ruim…

25 likes

29 likes

26 likes

Gefeliciteerd Tom met deze mooie GS en ik zie dat ie in zijn thuisbasis is :wink:. Wens je natuurlijk heel veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Niets mis mee Pierre met deze mooie Aleure, ik vind het een mooie combi :+1:

Mooi deze Attesa Frans :+1:, zelf heb ik een simpele Brycen om de pols :smiley:

Dat zijn de harde werkers op kantoor maar dan wel met een vette Dweller om de pols :wink: :+1:

3 likes

27 likes

31 likes

29 likes

28 likes

OOO zien we niet vaak voorbij komen. Vooral hun “shaker” horloges vallen op :smile:

14 likes

21 likes

27 likes

Heb ik je gewoon gisteren gemist met je NA, gefeliciteerd Huibert met deze mooie GS GMT 24 uurs :wink:. Wens je natuurlijk veel draagplezier met deze kanjer :+1: :ok_hand:

Het moet niet gekker worden Siem, nog steeds de Doxa om haar pols :+1:. Wordt tijd Siem dat mevrouw Sivari hier ook lid gaat worden, kan ze meekijken wat jij zoal uitspookt :wink:

Jeetje Joop, denk dat het van mij wel 35 jaar geleden is dat ik daar geweest ben. Staat de ezel er nog als je binnenkomt? En natuurlijk mooie DJ om de pols :+1:, ga ik ook maar eens naar kijken :wink:

Haha, ze verkopen daar echt wel een Rolex klok. Ja zo mogen we die noemen als die aan de muur hangt :wink:
Natuurlijk wel met je mooie Explorer om de pols :+1:

Ha Hans, jij bent echt een volhouder met de Omega’s. En wederom een mooie Hans :+1:

Jong geleerd is oude gedaan :+1:, zeg maar tegen hem dat hij het mooiste Wacky om de pols heeft en dat wij stik jaloers op hem zijn. Ik wille hem ook :wink:

3 likes

29 likes

11 likes