Ik draag bijna niks anders meer de laatste weken. Geen speedy, geen Seamasters, begint een beetje eentonig te worden zo
Vandaag wisseltje van de Citizen Tsuki-Yomi naar de Citizen Brycen, lang geleden dat die om de pols heeft gezeten
Fijne dag iedereen
Gefeliciteerd Tom met deze mooie GS en ik zie dat ie in zijn thuisbasis is . Wens je natuurlijk heel veel draagplezier
Niets mis mee Pierre met deze mooie Aleure, ik vind het een mooie combi
Mooi deze Attesa Frans , zelf heb ik een simpele Brycen om de pols
Dat zijn de harde werkers op kantoor maar dan wel met een vette Dweller om de pols
Heb ik je gewoon gisteren gemist met je NA, gefeliciteerd Huibert met deze mooie GS GMT 24 uurs . Wens je natuurlijk veel draagplezier met deze kanjer
Het moet niet gekker worden Siem, nog steeds de Doxa om haar pols . Wordt tijd Siem dat mevrouw Sivari hier ook lid gaat worden, kan ze meekijken wat jij zoal uitspookt
Jeetje Joop, denk dat het van mij wel 35 jaar geleden is dat ik daar geweest ben. Staat de ezel er nog als je binnenkomt? En natuurlijk mooie DJ om de pols , ga ik ook maar eens naar kijken
Haha, ze verkopen daar echt wel een Rolex klok. Ja zo mogen we die noemen als die aan de muur hangt
Natuurlijk wel met je mooie Explorer om de pols
Ha Hans, jij bent echt een volhouder met de Omega’s. En wederom een mooie Hans
Jong geleerd is oude gedaan , zeg maar tegen hem dat hij het mooiste Wacky om de pols heeft en dat wij stik jaloers op hem zijn. Ik wille hem ook