Wat dragen wij vandaag CXV

Wissel naar de Agat Zlatoust uit de Oeral.

16 likes

Vanochtend op kantoor met jaren ‘70 verlichting :bulb:

Nu, vol in :sunny:

27 likes

Ik kan de humor er wel van in zien , waar koop je zoiets? :thinking:

1 like

Voor het eerst weer een lang stuk gefietst. Jachtslot Molenhoek, (aanrader) Mookerheide, Plasmolen etcetera.
Dan slinger ik meestal deze om.

11 likes

25 likes

Schitterende plaat, schitterende foto! :star_struck:

1 like

Fijne avond allemaal!!:watch:

18 likes

14 likes

WoW! :ok_hand::clinking_glasses::whale:

1 like

Weertje😊

25 likes

Avondwissel

11 likes

8 likes

Vandaag binnen gekomen :grin:

23 likes

16 likes

Willem eerlijk zeggen he, hier zit toch een octopus in verstopt :wink:

1 like

7 likes

Ik pronk even met andermans veren vandaag. Wil er inmiddels zelf ook wel eentje, ondanks dat dit niet helemaal in mijn budgettaire planning past. :money_with_wings: In deze 1120-Peter Blake zat letterlijk een schroefje los. Was op avontuur gegaan in het uurwerk. Kostte me nog enige “effort” om het terug te vinden; in eerste instantie over het hoofd gezien - onder de balanskloof. Hij stond af en toe stil. Ja dat zijn de ergste binnenkomers qua analyse… :sweat_smile: :face_with_monocle:

Gaat een dezer dagen weer terug naar de eigenaar; alles doorgenomen, inclusief helium-ventiel en schroef, daar kan-ie lek op gaan. 3-voudig wd-getest en hij komt er door. Echappement bijgesmeerd en afgeregeld. Hier op een eigen bandje, gaat voor teruggave nog even goed schoon en terug op de stalen bracelet. Die natuurlijk ook even ultrasoon gereinigd; inclusief alle losse schakels - waar ik er op verzoek eentje van heb bijgeplaatst. Aan de juiste kant; dat luistert nauw. De gesp moet “mooi” zitten onder je pols. Mooi ding hoor. :ok_hand:

30 likes

8 likes

Oef! :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Na een week onafgebroken de nieuwe GS, deze weer een dag omgeslingerd. Geen gilt accenten, geen fauxtina. Purpose built. Eigenlijk de perfecte tudor sub :stuck_out_tongue_winking_eye:.

25 likes