Wat dragen wij vandaag CXV

Proficiat! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je Orient, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

22 likes

19 likes

Mooi projectje :+1:

1 like

Fijne avond :hugs:

29 likes

29 likes

Stefanketelaars begon zich al zorgen te maken dat ik trots op mijn tourbillon zou zijn :grin:

3 likes

25 likes

Nog een paar uurtjes deze Presage :smiley:

25 likes

Gefeliciteerd met je Sugess, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Verder heeft hij de kleur van 2025 en hoezo gevoelig, lekker maling aan hebben joh. Moet je zien wat ik gepost heb, totaal geen schaamte :grin:

2 likes

Met die Patek maak je mooie sier in het restaurant, en terecht :+1:, verder smakelijk eten :plate_with_cutlery: :clinking_glasses:

1 like

Toppertje zou ik wel durven te zeggen :+1:

1 like

Je mag best wel pronken met de kennis die jij hebt van horloges en hoe zorgvuldig jij werkt :+1:. Daarnaast altijd lastig wat je binnen gaat krijgen, maar met een hoop geduld is die Seamaster weer als nieuw :ok_hand:

1 like

Een oudje.

35 likes

Die wil ik wel zo’n oudje :wink:, maar echt he moet je eens op chrono24 kijken naar de prijsverschillen. Ach ja, ja mag altijd vragen wat je wilt natuurlijk maar of je het krijgt??? :smile:

1 like

Aan de chronograaf-wijzerstanden te zien ook toe aan een service. Of liep je chronograaf hier…? Gezien de waarde lijkt me dat een volgende prio. :wink: En nee, hier blijf ik zelf van af. Ga gewoon naar Tempus. :ok_hand:

Kan een oudje zijn maar is er niet minder mooi om. :heart:

1 like

25 likes

Heeft ook met de verschillende types te maken hè.

De ene Porsche is de andere niet. :sweat_smile:

1 like