Wat dragen wij vandaag CXV

31 likes

30 likes

Avondwissel :sunglasses:

22 likes

12 likes

Gefeliciteerd Jelle. Mooie aanwinst

1 like

Blijft cool :sunglasses:

1 like

Goedemiddag HF,

Peut laden. :sunglasses:

19 likes

18 likes

Weekend…

23 likes

Goed weekend!

19 likes

Fijn weekend!

28 likes

Vandaag maar eens weer posten, was gisteren lekker bezig op themaweken :smiley:, heel veel vintage waar ik mijn mening over gaf. Vandaag iets anders dan vintage om de pols :wink:

Fijne avond iedereen, nu even terugscrollen en liken :+1:

27 likes

20 likes

Al een 7-tal keer :bird: vandaag

Fijne dag HF

26 likes

Nog een Jelle hier, cool. Mooi horloge.

1 like

Ha Dan, was gisteren even niet in dit topic dus heb dat gemist. Maar natuurlijk wens ik je een fijne vakantie toe :sunglasses: met een lekkere cocktail :clinking_glasses:. En lekker met je Rollie om de pols, zie die lumen eens hoe mooi :+1:

Als ik dan toch bezig ben :wink:, @BaytLif jij ook een fijne vakantie in Frankrijk, laat alles lekker los, geniet van het mooie weer en de natuur. En neem ook een lekkere cocktail :clinking_glasses: :sunglasses:

Lekker Jelle, gefeliciteerd met deze mooie Montblanc. Wens je natuurlijk heel veel draagplezier :+1: :ok_hand:

4 likes

22 likes

Aan homemade @crapstrap

13 likes

En de middag wissel :point_down:

25 likes

Lekker man, wel in pak natuurlijk met het juiste horloge om de pols. Maak er een leuk feest van :partying_face: :tada:. Ik heb net ook een pak gekocht, mijn jongste gaat trouwen in Zweden in juni, nu nog een passend horloge erbij zoeken, nog tips?

@Meistersinger, zullen we weer vrede maken. Negeren van elkaar is gewoon niet leuk :ok_hand: