Wat dragen wij vandaag CXV

21 likes

Waar is dit?

1 like

Ha David ik doe straks de mijne om als ik naar schoonmoedertje ga, arm mensje ligt daar maar met een gebroken bekken. Even een stevige knuffel geven :smiley:

Goed gelukt Jan en mooie foto’s heb je gemaakt. Mooi horloge geworden, wel onder druk gezet ivm met WR? Benieuwt wat je nu gaat maken, iets van een dresser?

Gefeliciteerd met deze leuke/mooie Farasute, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Deze SKX toch niet met Douwe Egbertspunten gekocht, of bestaat dat niet meer :wink:

4 likes

33 likes

Ik ga over 12 nachtjes weer een tijdje naar ‘huis’ aan de cote d’azur. Waar zit je ergens? Zag gisteren al een andere hf er die poste vanaf de cote d’azur. Kan niet wachten.:slightly_smiling_face::sunny:

2 likes

Fijn weekeinde liefhebbers

22 likes

23 likes

Fijn weekend allemaal!

16 likes

Staat goed dat bandje op die mooie GS en wat een mooie kleur wp :+1:

1 like

Hoop het wel , we hebben nog een doos vol met die krengen :joy:

1 like

Lekker man en genieten en misschien kom je @pasd Dan wel tegen :smiley:

2 likes

:+1: Goeie actie.

1 like

Dagje met de trein naar Amsterdam geweest. Was druk in de spits. Gelukkig schijnt hier de zon :sunny: volop

26 likes

Zou nog net kunnen. :sunglasses:

1 like

Bedankt Fer :facepunch:

1 like

Thanks mannen!

2 likes

18 likes

Thx!
Ben er ook oprecht blij mee.
Heb het materiaal helaas niet om hem onder druk te zetten.
Heb wel alle rubbers, ook die van de kroon en case tube netjes ingevet dus een bepaalde mate van waterdichtheid zal wel goed komen. Was sowieso niet van plan er mee te gaan douchen en zwemmen.
Zit nu te kijken naar een Flieger of Field watch. Zijn ook leuke dingen voor te vinden zag ik al!

1 like

18 likes

26 likes