Wat dragen wij vandaag CXV

Russische duiker vandaag

12 likes

Misschien houd ik deze nog maar even. :thinking:

37 likes

Jaaaaaaa! Je bent een held

12 likes

20 likes

Sorry mensen, Assie komt net thuis zag wat ik had geplaatst en zei “klopt niet eikel, het is de 6e”. Dus toen maar de Hamilton X-wind gepakt en op de JUISTE datum gezet :innocent:

Vergeef het mij :pray:

17 likes

30 likes

Big sister Assie is watching you. :rofl:

2 likes

Ja @fredpanarai1 deze staat wel op de 6de😄
Opletten hè. :older_man:

20 likes

24 likes

32 likes

31 likes

Altijd, ze houdt mij met alles in de gaten. Kan niet eens stiekem naar de plee :rofl:

2 likes

26 likes

26 likes

Voor de 3e keer vandaag posten… Wat triest zeg!

Zielige mensen moeten weer vlaggen, meer kunnen ze ook niet doen.

13 likes

Vlaggen is best zielig ja. Maar ik vind er ook wel wat van als mensen tof doen met nephorloges.

6 likes

Fijne avond allemaal.

35 likes

Ik vind hem ook supergaaf, gaat bij mij niet zomaar weg. Hij krijgt alleen wat weinig tijd om de pols na mijn laatste aankopen.

1 like

Kon echt niet, zat ik nog de binnenkant van mijn oogjes te bekijken :grin:

Gefeliciteerd met je JDM, prima horloge en dan die lume. O wacht die moet je nog even beter laten zien :smile:, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

@Bertus als ik jou voorbij zie komen, popt altijd Normaal op. Bertus op zijn BSA, ehh nee op zijn Norton :wink:. Wat zal Benny eigenlijk voor horloge dragen, geen idee, jij?

Maak eens een foto met de lume, die zijn zo mooi bij een Pam :+1:

De combi klopt wel Tony, maar man wat is dat groen flets op de foto :+1:

Leuke Tissot Wilko :+1:, maar dat bandje vind ik persoonlijk er niet op staan. Mag ik wel zeggen tegen jou toch :wink:

Kan ik mij voorstellen Robin, een clean horloge, niet teveel tekst en geen datum. Meer heeft deze Serica als duiker ook niet nodig, gewoon mooi :+1:

Gefeliciteerd met je Serica, zie wat ik hierboven schreef naar Robin :smile:. Wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Zeker dubbel feest Piet, verdiend TL-2 en op naar de TL-3 :+1: En natuurlijk gefeliciteerd met je 10 jarig huwelijk :tada: :partying_face:. Die Citizen mag er ook zijn, mooie subtiele kleur :+1:

Leuke Eterna :+1: maar 33,5mm is mij toch iets te klein :wink:

Snap er ook de ballen van waarom ze jou moeten vlaggen als je een horloge post.
Volgens Koen is die nep, ik denk dat het gewoon een San Martin is. En waarom vlaggen, stuur een lid een pb en wellicht is het een misverstand.
Ik vlag niet, had ik van de week wel kunnen doen bij eentje die mijn bericht had aangepast, waardoor het onzin leek. Ach schrijf ik gewoon terug “als jij er lol in hebt” dat vond ik nu zielig, maar ja sommigen zien daar de lol van in. Maar vlaggen nee dat doe ik niet, dan moet je het echt heel bont maken.
Geef je gewoon een like, is toch een echte?

7 likes

Koen leg mij eens uit hoe jij ziet dat die San Martin nep is, ik zie het niet?

2 likes