Ah kijk, je hebt in de kast bij Ome Fate mogen grijpen! Veel plezier met de Serica, ik vind hem echt heerlijk!
De Alpinist die ik niet weg had moeten doen. Jaren lang gehad, zowel Croatië als Griekenland mee onveilig gemaakt, blijven coole dingen.
Mooi om een OG te zien. Zuinig op zijn is het devies.
Sub er uit? Cwc is een te goeie banden slet
CWC blijft mijn zoon heeft morgen een sollicitatie gesprek en wil daar niet met een rolex om zijn arm heen
Sub gaat er waarschijnlijk 99% zeker morgen uit.
Zo na een aantal keer lezen vat ik het even niet helemaal. Wat heeft de sollicitatie van je zoon met jou horloge te maken?
Hahahaha niets, maar ik draag nu nootgedwongen mijn oude SXK ipv de CWC die heeft mijn zoon om omdat hij niet met zijn Rolex klatsert op gesprek wil komen.
Mijn Sub ligt nu ook bij hem omdat deze daar morgen opgehaald gaat worden vanwege ik in de nachtdiensten zit en lekker ga pitten morgen.
Aha nu snap ik het. Succes dan maar weer in de nachten. Al iets anders op het oog voor de sub? Misschien toch maar weer een 14060?
Deze is niet van ome Fate overgenomen, maar ik heb er wel inspiratie opgedaan bij ‘m. Thanks!
Over de 14060 heb ik echt zitten denken hoor, dan een mooie M uitvoering of zo wat mij alleen een beetje tegen hield is die rammelband en sluiting en dat ik dan toch weer twee duikers heb.
De Seiko ( ook een duiker) is mijn reserve horloge ooit gekregen van mijn zoon maar loopt slecht daar moet met de tijd gewoon eens een nieuw uurwerk in.
Ook wil ik deze dan weer origineel laten maken, het was een 009 maar zit nu een 007 plaat in ,bol safier, coin edge bezel met keramische inlay en een Miltat band.
Dat was nog uit de tijd dat modden in was en je deze Seiko nieuw kocht voor 139 ekkies.
Dus morgen waarschijnlijk een andere R. maar dan geen duiker.
Haha Jah de rammelband moet je tegen kunnen. Daarom zijn al mijn rolexen met solid end links. En de cola blikjes sluiting kan ik goed mee leven. Divers extensions van de 16600 blijft, in mijn beleving, beter zitten dan van andere type Rolex divers extensions. Misschien het overwegen waard. Enige is dat in mijn beleving hij niet lekker draagt op een andere band. Komt te hoog op je pols te liggen gezien de uitstekende case back.
Herkenbaar, mijn skx die stof ligt te happen loopt ook niet goed wil ik eens een hacking en handwinding uurwerk in laten zetten. In de hoop dat ik hem meer ga dragen. Al eens iemand die bekend is op dat gebied een bericht gestuurd. Maar helaas nooit een reactie gekregen.
Klopt, de 16600 is ook een topper maar ligt iets hoger en ook weer een duiker