Ow Jah geen duiker, niet gewend van jou
Je maakt het maar spannend.
Tja ben echt een duikermannetje maar ben ook bijna 65
en wil dan ook eens wat netter maar toch avontuurlijk over komen
dan heb jij waarschijnlijk wel een idee welke er gaat komen. alleen de maat ga ik nog niet verklappen 36, 39 of misschien 40 mm.
Hahaha je verklapt het zelf al. Maar die heb je al eens gehad, weet ik me te herinneren. En die heeft het toen niet lang volgehouden
Als ik denk dat het is wat ik denk hoop ik dat je de 36mm neemt
Jij denkt aan deze echt met veel plezier gedragen en op de foto’s een prima maat maar desondanks had ik af en toe het idee dat die te klein was voor mijn 17,5 pols.
Idd, gaat er weer een komen? Maar kijk die foto dan, perfectie en staat geweldig op je pols
Tja zo op de foto best goed maar als ik rechtstreeks keek toch vaak mijn twijfels
Komt waarschijnlijk ook omdat ik normaal altijd duikers draag tussen 40 en 42 mm
Is het niet een kwestie van nog langer proberen? Hoe lang heb je dat ding gehad, een volle maan cyclus?
Fair enough, 3mnd non stop moet misschien wel voldoende tijd zijn om te wennen, of niet.
Daarna een 14060 heerlijk horloge maar kon niet aan de band en sluiting wennen voor een horloge van zo een top merk.
Dus over gestapt naar 6 digit.
Super band en sluiting maar ook best opvallend en toch weer een duikert

Dus weer terug naar af. Is zo’n IWC spitfire dan niet iets voor jouw? Beetje sportief maar toch ook ergens wel formeel?
Zeker tof, maar mijn voorkeur is eigenlijk altijd zonder datum
Zijn die altijd met datum? Spitfire XVI is wel fraai met zwarte datumschijf