Wat dragen wij vandaag CXVIII

Ow Jah geen duiker, niet gewend van jou :joy:
Je maakt het maar spannend.

1 like

De alleskunner, met een prachtig uitzicht

17 likes

Tja ben echt een duikermannetje maar ben ook bijna 65 :rofl: :joy: :rofl:en wil dan ook eens wat netter maar toch avontuurlijk over komen :smiling_face: dan heb jij waarschijnlijk wel een idee welke er gaat komen. alleen de maat ga ik nog niet verklappen 36, 39 of misschien 40 mm.

4 likes

Hahaha je verklapt het zelf al. Maar die heb je al eens gehad, weet ik me te herinneren. En die heeft het toen niet lang volgehouden :face_with_peeking_eye:

1 like

Als ik denk dat het is wat ik denk hoop ik dat je de 36mm neemt

1 like

Welterusten

15 likes

Jij denkt aan deze :thinking: echt met veel plezier gedragen en op de foto’s een prima maat maar desondanks had ik af en toe het idee dat die te klein was voor mijn 17,5 pols.

18 likes

Idd, gaat er weer een komen? Maar kijk die foto dan, perfectie en staat geweldig op je pols

1 like

Tja zo op de foto best goed maar als ik rechtstreeks keek toch vaak mijn twijfels :face_with_peeking_eye:
Komt waarschijnlijk ook omdat ik normaal altijd duikers draag tussen 40 en 42 mm :thinking:

Is het niet een kwestie van nog langer proberen? Hoe lang heb je dat ding gehad, een volle maan cyclus?

1 like

Drie maanden non stop gedragen ook op vakantie :sunglasses:

En ook echt van genoten hoor.

23 likes

Fair enough, 3mnd non stop moet misschien wel voldoende tijd zijn om te wennen, of niet.

1 like

Daarna een 14060 heerlijk horloge maar kon niet aan de band en sluiting wennen voor een horloge van zo een top merk.

Dus over gestapt naar 6 digit.

Super band en sluiting maar ook best opvallend en toch weer een duikert :face_with_peeking_eye:

17 likes

Dus weer terug naar af. Is zo’n IWC spitfire dan niet iets voor jouw? Beetje sportief maar toch ook ergens wel formeel?

1 like

Zeker tof, maar mijn voorkeur is eigenlijk altijd zonder datum :roll_eyes:

1 like

Zijn die altijd met datum? Spitfire XVI is wel fraai met zwarte datumschijf

1 like

22 likes

Goedemorgen allemaal.

16 likes

Goedemorgen :weary:

15 likes

Hop hop maar Griekenland. Ik denk dat ik in het zwembad de 2 meter wel ga halen.

33 likes