Wat dragen wij vandaag CXVIII

Supergaaf!!!
image

2 likes

29 likes

22 likes

19 likes

Coole horloges! :diving_mask: :ocean: Gefeliciteerd!

1 like

Mooi plaatje zo! Volgende zomer wil ik wel eens kijken hoe diep ik snorkel :joy:

2 likes

Ik begon hem al te missen David, was ik die van mij toch kwijt van de week. Was dus gewoon naar een verkeerde box gehuppeld :wink:

Haha Bill, dat heb je er van als je in bulk koop, dan mis je soms eea :wink: (geintje, kan je wel hebben van mij :+1:)

Gek he, krijg een déjà vu gevoel bij deze Citizen. Net alsof ik die vandaag eerder heb gezien, maar toen was je nog nuchter :wink:. Proost, dat ie maar lekker mag smaken :+1:

Dan moet ik jullie beiden feliciteren met een Aqualand en veel draagplezier wensen :+1: :ok_hand:. Zijn jullie nu broertjes :wink:

3 likes

38 likes

22 likes

Het begint saai te worden. Heb er maar 2 mee op vakantie.

25 likes

2 maar? Tja dan ben je snel uitgekeken :wink:. Weet wel dat je tijdens de vakantie altijd nog een horloge kunt kopen :smiley:. Anyway, wens je een fijne vakantie :parasol_on_ground: :sunglasses:

1 like

14 likes

21 likes

Tea time

21 likes

Piet Mondriaan :star_struck:

12 likes

Dit was toevallig eentje van the source. Denk 2018 of zo direct uit Rusland. Één van de eersten en toen was ik de pineut.

1 like

6R15.

19 likes

Draai de bezel van jouw squaaaaaaaale maar om. Dan kom je in de buurt van mijn gmt. :sunglasses:

Heel herkenbaar Bill, zo zijn er heel wat op het HF. Het begint met 1 horloge en dan is het hek van de dam. Ervaringsdeskundige ben ik he😉

Ja joh, meer dan voldoende.

Tnx!

1 like