Wat dragen wij vandaag CXX

Fijn weekend!

25 likes

13 likes

Dank Herman ! Nee geen nieuwe, ik heb deze nu een aantal jaar. Echt een fijn horloge. Ik kocht em vanwege de wijzerplaat, en daar word ik nog steeds blij van :smile:

Snap ik helemaal. Ook leuke subdials op de plaat.

1 like

De vinted vondst. Laat binnenkort de kast opnieuw doen. Lang gezocht naar dit model😍

13 likes

Misschien denk je, huh wat doet hij met dat V&D en dorpshorloge merk? Maar deze Danish Design heeft een heel verhaal. Ik draag ‘m sporadisch, maar dat betekent niet dat ‘ie hier niet mag shinen.

Buiten dat is het ontwerp (van prijswinnend industrieel ontwerper Martin Larsen) gewoon best origineel, met een behoorlijk gebalanceerde vormgeving en een heerlijke proportie qua wijzers op de plaat.

Ik ben en blijf fan van dit specifieke model. Ongeacht het merkje wat erop staat:

16 likes

Bijna weekend hier, laatste loodjes!

15 likes

25 likes

10 likes

Blijft één van de mooiere.
Helaas verkocht :slightly_smiling_face:

Lichtbruin en roze zijn niet bepaald complementaire kleuren en toch staat het heel erg mooi. :ok_hand:

1 like

7 likes

Daar hoef je je niet voor te rechtvaardigen, niks mis mee. Leuk horloge bovendien.

1 like

10 likes

Aqua Terra vandaag :smiling_face_with_three_hearts: . Fijne dag HF!:sun_behind_rain_cloud:

37 likes

10 likes

21 likes

Fijn weekend gewenst :hugs:

25 likes

Fijne dag allemaal!

42 likes

Vroeger fietste ik gewoon over een onverhard pad. Tegenwoordig heet dat “Gravel biken”.

14 likes