Dank voor de constructieve reactie, beste Ferry maar je bent bij wijze van uitzondering niet helemaal op de hoogte. Deze wijzerplaat heeft wel degelijk een connectie met water en scheepvaart.
De groene wijzerplaat van de Omega Seamaster Aqua Terra is ontworpen met horizontale lijnen die doen denken aan het houten dek van een zeilboot, zoals die van een Riva. Omega heeft zich laten inspireren door nautische elementen, en die gestreepte textuur is een subtiele verwijzing naar het teakdek van klassieke jachten.
Dat gezegd hebbende, het bovenstaande “stukje toegepaste marketing” boeit me niet echt. Ik vind het inderdaad ook gewoon een mooi horloge.
Heerlijk die PloProf. Mannelijker wordt het niet
Tuurlijk ben ik dat wel Nick, beetje teasen mag toch wel. Je zou de lijnen ook kunnen zien als dat je vaart naar de horizon .Was gewoon even leuk om Reinier te plagen met zijn Seamaster
. Als ik echt serieus hiermee zou zijn, kan ik mijn vintage Omega wel in de kliko kunnen gooien
Dank je wel!
Ach, het is nog aardig in proportie hoor. Scheelt dat ze het niet allemaal in koeienletters hebben geprint.
Zeker, en zo had ik het ook opgevat
Dank je Fred!
Helemaal gelijk! Ga ik meteen doen
In een rijdende auto krijg ik altijd al kriebels van, dit is wel een overtreffende trap daarvan
On topic: Wel vette speedy!
Het heet niet voor niets Speedmaster