Wat dragen wij vandaag CXX

10 likes

25 likes

Dank voor de constructieve reactie, beste Ferry maar je bent bij wijze van uitzondering niet helemaal op de hoogte. Deze wijzerplaat heeft wel degelijk een connectie met water en scheepvaart.

De groene wijzerplaat van de Omega Seamaster Aqua Terra is ontworpen met horizontale lijnen die doen denken aan het houten dek van een zeilboot, zoals die van een Riva. Omega heeft zich laten inspireren door nautische elementen, en die gestreepte textuur is een subtiele verwijzing naar het teakdek van klassieke jachten.

Dat gezegd hebbende, het bovenstaande “stukje toegepaste marketing” boeit me niet echt. Ik vind het inderdaad ook gewoon een mooi horloge.

3 likes

25 likes

Heerlijk die PloProf. Mannelijker wordt het niet

2 likes

Tuurlijk ben ik dat wel Nick, beetje teasen mag toch wel. Je zou de lijnen ook kunnen zien als dat je vaart naar de horizon :stuck_out_tongue_winking_eye:.Was gewoon even leuk om Reinier te plagen met zijn Seamaster :wink:. Als ik echt serieus hiermee zou zijn, kan ik mijn vintage Omega wel in de kliko kunnen gooien

1 like

Dank je wel! :pray:t2:

Ach, het is nog aardig in proportie hoor. Scheelt dat ze het niet allemaal in koeienletters hebben geprint. :cow::+1:t2:

14 likes

Zeker, en zo had ik het ook opgevat :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dank je Fred!

1 like

13 likes

22 likes

Helemaal gelijk! Ga ik meteen doen :sunglasses:

2 likes

16 likes

In een rijdende auto krijg ik altijd al kriebels van, dit is wel een overtreffende trap daarvan :upside_down_face:

On topic: Wel vette speedy!

2 likes

18 likes

21 likes

18 likes

18 likes

Het heet niet voor niets Speedmaster :smiling_face:

1 like

Wat een Beuker blijft dit toch… Iedere keer als ik hem zie moet ik aan deze foto denken. :joy:

Een baas met een bazenhorloge

11 likes