Wat dragen wij vandaag CXX

Vandaag klusdag, heb de hele afwas gedaan, klussen daar hoor dan natuurlijk een G-shock bij :wink:

Geen zonnetje vandaag en toch heerlijk weer om buiten te zitten, fijne dag iedereen :+1:

16 likes

Wandelen over de heide met de hond

19 likes

25 likes

Leuk deze moonswatch :+1:, moet natuurlijk deze week ook gepost worden in themaweken :wink:

Ha Nick, toevallig nog over gehad met weppenzeiler. ipv Seamaster zou er landmaster op de aqua Terra moeten staan. Een echte SEAMASTER moet natuurlijk de golfjes hebben. Maar is een pracht horloge de aqua terra :+1:
Maar ja, wat zou er dan op de plaat van De Ville moeten staan :wink:

Zijn toch heerlijke grab and go watches de Citizens, speciaal gemaakt voor luie mensen zoals ik :wink: Maar hele mooie plaat, wat licht al niet kan doen en ja over de foto is alles al gezegd, TOP :+1:

Gefeliciteerd met je Certina, wens je er veel genot/draagplezier mee :+1: :ok_hand:

2 likes

Deze Seiko 5216 LM 1975 vandaag

25 likes

22 likes

Vandaag de dj om. Maar toch wel een hele potentiële vervanger gevonden.

13 likes

Mooi deze Borman :+1:, iets minder tekst zou hem helemaal af maken :wink:

@Jooost als je nu bonje hebt, kan je mij altijd bellen hoor. Hoef je niet gelijk groot geschut in te zetten :wink:. Btw, Avneger chrono toppertje toch :+1:

Man man, weten sommige niet wat hard klussen is? Daar hoort opzeker een G-Shock bij :wink:

3 likes

Hele mooie combi Erik, dit vind ik echt een mooie Zenith :+1: :+1:

Je wilt gewoon Ferry jennen, waar blijft de King Seiko brrrr. Nee hoor Dennis mooie Presage :+1:

2 likes

Voor de mensen die denken wat is dit nu voor een horloge, dit is de CONNECTOR, maar ja Pascal heeft moeite met typen :wink:. Zie de mooie kast met z’n lijnenspel :+1:

1 like

18 likes

19 likes

19 likes

Thnx, een Tiger is toch wel de tank uit wwII om achter de hand te houden :yum::+1::+1:

1 like

Plaatje van vanmiddag.

20 likes

Poah. Vind die Smiths steeds mooier worden.

2 likes

Leuke Serica.

1 like

17 likes

14 likes

Wisseltje ivm borrel straks.

16 likes