Wat dragen wij vandaag CXX

Vandaag de dj om. Maar toch wel een hele potentiële vervanger gevonden.

13 likes

Mooi deze Borman :+1:, iets minder tekst zou hem helemaal af maken :wink:

@Jooost als je nu bonje hebt, kan je mij altijd bellen hoor. Hoef je niet gelijk groot geschut in te zetten :wink:. Btw, Avneger chrono toppertje toch :+1:

Man man, weten sommige niet wat hard klussen is? Daar hoort opzeker een G-Shock bij :wink:

3 likes

Hele mooie combi Erik, dit vind ik echt een mooie Zenith :+1: :+1:

Je wilt gewoon Ferry jennen, waar blijft de King Seiko brrrr. Nee hoor Dennis mooie Presage :+1:

2 likes

Voor de mensen die denken wat is dit nu voor een horloge, dit is de CONNECTOR, maar ja Pascal heeft moeite met typen :wink:. Zie de mooie kast met z’n lijnenspel :+1:

1 like

18 likes

19 likes

20 likes

Thnx, een Tiger is toch wel de tank uit wwII om achter de hand te houden :yum::+1::+1:

1 like

Plaatje van vanmiddag.

20 likes

Poah. Vind die Smiths steeds mooier worden.

2 likes

Leuke Serica.

1 like

17 likes

14 likes

Wisseltje ivm borrel straks.

16 likes

10 likes

25 likes

Dank voor de constructieve reactie, beste Ferry maar je bent bij wijze van uitzondering niet helemaal op de hoogte. Deze wijzerplaat heeft wel degelijk een connectie met water en scheepvaart.

De groene wijzerplaat van de Omega Seamaster Aqua Terra is ontworpen met horizontale lijnen die doen denken aan het houten dek van een zeilboot, zoals die van een Riva. Omega heeft zich laten inspireren door nautische elementen, en die gestreepte textuur is een subtiele verwijzing naar het teakdek van klassieke jachten.

Dat gezegd hebbende, het bovenstaande “stukje toegepaste marketing” boeit me niet echt. Ik vind het inderdaad ook gewoon een mooi horloge.

3 likes

25 likes

Heerlijk die PloProf. Mannelijker wordt het niet

2 likes

Tuurlijk ben ik dat wel Nick, beetje teasen mag toch wel. Je zou de lijnen ook kunnen zien als dat je vaart naar de horizon :stuck_out_tongue_winking_eye:.Was gewoon even leuk om Reinier te plagen met zijn Seamaster :wink:. Als ik echt serieus hiermee zou zijn, kan ik mijn vintage Omega wel in de kliko kunnen gooien

1 like