Wat dragen wij vandaag CXXVIII

Gefeliciteerd met je mooie Seamaster waar ik je veel draagplezier mee wens :+1: :ok_hand:
Maar die ervaring had je al eerder en ik zeg altijd, niet verkopen, krijg je spijt van! Maar ja ze luisteren niet naar mij :wink:

1 like

En ook jij gefeliciteerd met je Yema en wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Enne niet verkopen he, krijg je spijt van :grinning:

1 like

25 likes

Nee Lex. deze is 39mm en heeft als motor eenSellita SW210-1. Maar je weet Lex.ben om he, draag ook gewoon vintage :smiley:. Die nieuwe was trouwens niet goedkoop :wink:

1 like

Ja klopt helemaal, maar was toen verliefd op een omega constalation😂 de laaste tijd hou ik alles bij me het vreet geen brood

1 like

Coltje :+1:t2:

16 likes

Nee, dat weet ik Fer. Ik heb je tenslotte zelf meegeholpen een nieuw exemplaar te vinden dat je rechtstreeks af Atlantic fabriek in CH kon bestellen. Maar zo’n Atlantic Worldmaster uit de jaren 50 met een blauwe ring gaat, als je een echt gaaf / gerestaureerd exemplaar wil hebben die ook technisch 100% in orde is, waarschijnlijk een vergelijkbaar bedrag kosten. Heel soms staat er wel eens een op Chrono24, en dan zijn de prijzen niet kinderachtig.

Maar goed, geïnspireerd door jouw retro Atlantic heb ik vandaag ook maar eens een moderne retro uitgave van een oud gerenommeerd Zwitsers merk omgedaan.

Een Rodania.

Niet speciaal een ‘heritage’ re-issue van een oud model uit het glorieuze verleden, maar wel een door de ‘Military / Flieger style’ geïnspireerd ontwerp met zoals gebruikelijk voor onze huidige tijd een maatje grotere kast (40mm) dan de gebruikelijke 32 mm horloges uit de jaren '50. En, ook niet ongebruikelijk voor deze tijd, aangedreven door een modern (Ronda) quartz uurwerk. Best comfortabel, af en toe, zo’n ‘grab & go’ horloge wat altijd op tijd staat, ook al draag je het niet dagelijks.

Om toch een beetje in de vintage sfeer te blijven verder nog een paar leuke oude Rodania advertenties.

10 likes

21 likes

20 likes

Mooie combi Lex :+1: Wel groot om jou pols Lex, ben meer gewend 33 a 34mm om je pols te zien :smiley:. Maar idd een grab & go horloge :+1:

1 like

Jij ook gefeliciteerd met dit mooi horloge :star_struck:
Niet verkopen hè, mag wel aan mij😉

2 likes

De leden die mij wat jaartjes kennen, weten Ferry verkoopt niet :rofl:

2 likes

12 likes

:rofl: zeg nooit nooit en het hoeft niet gelijk hoor :sunglasses:
Geniet ervan daar gaat het om!

2 likes

Wow Wim😍
Wat een beauty :sparkles:

1 like

11 likes

7 likes

Dank Robert :pray:
Hij wedijvert in de doos met mijn GS om de mooiste te zijn. :smile:

1 like

Ik had er ook net dit weekend naar zitten kijken. Deze of degene met de zilveren wijzerplaat en stalen band. Ook een prachtige complicatie met de 2e tijdzone :heart_eyes:

1 like

14 likes