Wat dragen wij vandaag CXXX

25 likes

Ga je met vakantie Remco? Zo ja, dan wens ik je een fijne vakantie :sunglasses:

De ‘R’ is uit de maand dus tijd voor zomerstand, bracelet eraf en rubber erop.

En ondertussen geduldig wachten tot avondeten klaar is:

Top dag vandaag! :sunny:

19 likes

16 likes

Vandaag deze mooie groene sector dial met gouden wijzers op een stalen beads of rice strap. Een van mijn goedkoopste horloges, maar ook een van de mooiste.

6 likes

Thanx Luuk

1 like

Was het maar waar! Je quote selectief Ferry.
De Harrods is klaar voor vertrek. Je weet toch, ik flipper nog wel eens wat … :wink:

1 like

Sterkte de komende tijd.

1 like

Dat is het enige waar het om gaat dat je het mooi vind en er blij mee bent :+1:

Was mij niet bekend Remco, dacht dat jij jaren doet met 2 horloges :stuck_out_tongue_winking_eye:

Een 100% raszuivere Chinees met inhouse uurwerk en een hommage aan een model dat dezelfde fabrikant (Merkur) vroeger uitbracht voor zover ik weet. Ik heb er ook één in een andere kleur en vind het een fijn dragend 38mm horloge.

2 likes

Haha. Ik hou het ook bij twee. Hoewel? Als je de G-Shock mee telt zijn het er drie. Voor de Harrods komt iets nieuws (Klik) en de blauwe Seamaster blijft voorlopig. Drie dus … :sunglasses:

1 like

18 likes

Vet de Pelagos Remco en nu niet na 2 maanden verkopen he :wink:. Maar feliciteer je op voorhand met deze mooie Tudor en dat je er maar een tijd van mag genieten :+1: :ok_hand:

1 like

18 likes

Dik verdiend na een dag werk😎

15 likes

Goedemiddag

17 likes

Weekend!

Mezelf getrakteerd op lekker in de zon liggen met een witte port-tonic :tropical_drink: :sunny:

8 likes

Zeer explosief karakter,toppertje :wink:

2 likes

14 likes