Wat dragen wij vandaag CXXX

Mooi horloge! Zat er gisteren ook naar te zoeken, helaas niet leverbaar momenteel…

1 like

20 likes

Klopt! Kom zo af en toe eens wat los. Of via chrono, maar dan betaal je snel dubbel geld…

1 like

Ja spijtig want ik vind het een heel tof horloge om erbij te hebben, zeker gezien de prijs. Beetje in de gaten houden dan maar :wink:

1 like

14 likes

Goedenavond HF vrienden,

Deze week is het thema: toon je “horloge met de gangreserve op de wijzerplaat” , lees WEL de inleiding in het topic themaweken, zodat het voor iedereen duidelijk is!

vanaf post 1578 in het topic themaweken.

En zoals altijd, probeer te spreiden over de week mocht je meerdere horloges hebben die aan het thema voldoen.

En hulp met thema’s stel ik zeer op prijs, ff een pb sturen graag :smiley:

Dit thema loopt door tot 24-5-2026 en de zondag is zoals altijd vrije keuze dag.

Natuurlijk wens ik iedereen weer een leuke themaweek :+1:

1 like

Nachtdienst #7 begon goed, ( loos) brandalarm dus alle bewoners in pyjama naar buiten. Brandweer met twee wagens voor de deur maar gelukkig niets aan de hand.
Nu lekker onrustig in de kliniek maar wil niet meer gestoord worden :stuck_out_tongue_closed_eyes:

24 likes

Zal het helpen denk je, nou ja dan hou ik je wel wakker🤪

1 like

Hahaha, slapen mag toch niet hier hoor.
Maar op al die drukte zit ik in de nachtdienst niet te wachten. :wink:

2 likes

29 likes

Goedemorgen HF

32 likes

Goedemorgen allemaal.

14 likes

Morgen het technisch weer is ver te zoeken

19 likes

Mogguh mijn werkweek zit er weer bijna op :yawning_face:

Fijne maandag gewenst :+1:t2:

31 likes

En nog maar eens een weekje zwoegen…

Fijne werkweek HF :v:

34 likes

Goede morgen.

16 likes

17 likes

10 likes

22 likes

B.R.m je ziet ze niet vaak, zelf samen te stellen naar de wens van de klant met een degelijke valjoux 7753. Eigenlijk zeer duur maar je hebt dan wel iets uniek! :yum:

8 likes