16 likes
Dat dus! Zie hierboven ![]()
1 like
Als de groene toch iets luchter van kleur was een ook sunburst wijzerplaat had, was hij zeer waarschijnlijk al in huize Phoenix geweest ![]()
1 like
Feli met je G-Shock, wens je veel draagplezier
![]()
2 likes
feli met je NA, wens je veel draagplezier
![]()
1 like
Helemaal waar, had er ook 1 met ice blue kunnen pakken, niet aan gedacht. Misschien morgen eens om af te koelen ![]()
2 likes
Vandaag de Casio tank binnengekregen en ben er best content mee! Deze mag mee op vakantie samen met een duiker. Leuk horloge voor 7 tientjes ![]()
![]()
13 likes

















