Wat dragen wij vandaag CXXXII

16 likes

16 likes

Dat dus! Zie hierboven :smile:

1 like

10 likes

Het is mooi geweest voor vandaag. Tijd om naar huis te gaan :sun_with_face::sunglasses:

28 likes


Wat een luxe, in de tuin en in de schaduw, genieten!!

18 likes

Als de groene toch iets luchter van kleur was een ook sunburst wijzerplaat had, was hij zeer waarschijnlijk al in huize Phoenix geweest :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

17 likes

Feli met je G-Shock, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

2 likes

11 likes

feli met je NA, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Helemaal waar, had er ook 1 met ice blue kunnen pakken, niet aan gedacht. Misschien morgen eens om af te koelen :wink:

2 likes

Effe juist zetten voor de avondwissel,



15 likes

11 likes

Vandaag de Casio tank binnengekregen en ben er best content mee! Deze mag mee op vakantie samen met een duiker. Leuk horloge voor 7 tientjes :grin::love_you_gesture:t4:


13 likes

Avondwissel. Allen een fijn zomerse avond toegewenst.:blush::+1:

12 likes

20 likes

18 likes

21 likes

24 likes