Wat dragen wij vandaag CXXXII

7 likes

15 likes

19 likes

7 likes

Ik heb ook zoiets en die gaan ik nu opzoeken :grin:

1 like

:+1:


Met de duiker op kantoor, voor de spetters uit de kraan. :wink:

13 likes

10 likes

Nog steeds deze.

22 likes

Even naar binnen gevlucht voor de :sun_with_face::sunny::sun_with_face:
Wat genieten met een Achouffe blond en mooie :notes::loud_sound:


25 likes

Nieuwe aanwinst, kan wel eens van mijn meest gedragen horloges worden.

12 likes

Goedemiddag,


Wissel naar een zomerse band!!:watch:

27 likes

De vakantie is grotendeels begonnen!:smiley::clinking_glasses::dancer:

29 likes

Er zijn veel factoren waar je BRM en activiteits multiplier van af hangen. Ik zou je lengte, gewicht, leeftijd en bezigheden even in een chat bot gooien en kijken wat die zegt qua kcal en macro verdeling. Ik gok dat je rond de 26 tot 2900 uitkomt voor een lichte deficit van 3 tot 400 kcal. Ik zelf zit nu sinds 14 feb tussen de 2600 en 2900 voor afvallen.

1 like

En ik zou je proteine ophogen naar 2g per kg luchaamsgewicht. Dus toppen rond de 180 verzadigd meer en bevorderdt spierbehoud. De rest aanvullen met complexe koolhydraten en 60 tot 80g vet. Waarbij 4kcal voor een gram proteine, 4kcal voor een gram koplhydraten en 9kcal voor een gram vet.

1 like

Blijft een topper voor mij. :ok_hand:

18 likes

Sunburst vandaag :hot_face::laughing:


Fijne dag HF

16 likes

Beetje zomers met de huidige temperaturen

10 likes

Ik heb deze maar weer eens opgezocht
Wilde m op n blauwe single pass Nato zetten…


T kreng wil echt niet op de foto :disappointed_relieved: Zoo jammer!

18 likes

Ik vond deze wel passen bij wat warmer weer, ff geen donkere wp :smiley:

fijne avond :+1:

30 likes