Heel mooi horloge! Welk model is dit precies?
Alpinist spb243 nog eens om de pols gedaan want hij staat nu in het blauwe gedeelte… 200m WR, goede lume, date window dus sowieso voor iemand wel een goede daily / gada / beater.
Het enige wat me er aan stoort is dat die eigenlijk net te dik is, een solid caseback ipv het doorkijkglasje om er een mm af te scheren zou al een goede upgrade zijn
19 likes
Dank je. 1 van 1860 uit 2020 ![]()
2 likes
De urenwijzer is even zoek…
…de wijzerplaatkleur is ruimschoots te vinden op deze LP-hoes uit 1972; een favoriet van (en toen gekocht door) mijn moeder. Uriah Heep’s beste plaat IMO.
De 300T bevalt nog prima! ![]()
30 likes
Easy living!
2 likes


















