Vandaag alles dicht hier, airco aan en iets verkoelends om de pols 
Een tussen de lamellen door het zonnetje erop.
Fijn weekend vrienden 
27 likes
HansvR
394
Mijn oudste vijfje. Maar hoe oud? Geen idee.
18 likes
Hij is inderdaad erg mooi!
Ik ga maar eens op internet speuren… 
2 likes
APMV
397
Thuis van kantoor. Buiten is het te warm 
23 likes
repko
398
In de tuin met een kouwe klats
22 likes
Jemig, wat is het warm.
(Geen bier trouwens, maar Shandy!)
14 likes
Zirx
402
Dit weer vraagt om m’n favo vakantielozzy.
21 likes
Goedemiddag, foto van eerder vandaag.
Fijn weekend.
21 likes
De Speedy weer eens opgehaald. 
38 likes