Dat is het mooie aan vrouwen en horloges, voor hun is alles een toolwatch. En gelijk hebben ze.
![]()
22 likes
Ach, de kinderen kunnen wel nog een paar keer zonder lunch denk ik ![]()
![]()
4 likes
Gefeliciteerd Ben met deze mooie Longines, wens je er veel draagplezier mee
![]()
1 like
Kan je wel zeggen ja, toppertje toch
. Een NA?
Lekker man en natuurlijk gefeliciteerd, wens je er veel draagplezier mee
![]()
1 like
Is het weer zover Cihan, leuk horloge en gefeliciteerd. Wens je er natuurlijk veel draagplezier mee
![]()
1 like
Niet verkeerd Jeroen, mooie kleur ![]()
1 like
Hehehehehe,
Staat je goed!
1 like
Yes een NA heeeeeel blij mee ![]()
1 like
Dan bij deze gefeliciteerd met deze topper, wens je er veel draagplezier mee
![]()
1 like










