Wat dragen wij vandaag CXXXII

Dat is het mooie aan vrouwen en horloges, voor hun is alles een toolwatch. En gelijk hebben ze. :smile: :ok_hand:

22 likes

15 likes

Ach, de kinderen kunnen wel nog een paar keer zonder lunch denk ik :joy::laughing:

4 likes

18 likes

Gefeliciteerd Ben met deze mooie Longines, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

1 like

Kan je wel zeggen ja, toppertje toch :+1:. Een NA?

Lekker man en natuurlijk gefeliciteerd, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

1 like

Is het weer zover Cihan, leuk horloge en gefeliciteerd. Wens je er natuurlijk veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

1 like

10 likes

Niet verkeerd Jeroen, mooie kleur :+1:

1 like

Hehehehehe,

Staat je goed!

1 like

Yes een NA heeeeeel blij mee :slight_smile:

1 like

17 likes

Dan bij deze gefeliciteerd met deze topper, wens je er veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

1 like

11 likes

Baby blauw past bij jou

7 likes

4 likes

Fijne nacht gewenst. :four_leaf_clover::slightly_smiling_face:

25 likes

Goedemorgen allemaal.

17 likes

Goedemorgen HF, het is weer chrono Saturday :sunny:

29 likes